تفاوت بیلبوردها و تابلوهای تبليغاتی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بیلبوردها محصولاتی هستند که برای اهداف مختلف تبليغات، آموزشی، فرهنگی و ورزشی مورداستفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از افراد و حتی همکاران تابلوساز تفاوت شاخص بیلبوردها و تابلوهای تبليغاتی را نمی‌دانند در زیر به برخی تفاوت‌های بیلبوردها و تابلوهای تبليغاتی اشاره می‌کنیم.

بیلبوردها تلویزیون‌های آنلاینی هستند که معمولاً توسط اپراتورها کنترل می‌شوند. این بیلبوردها به کامپیوتری متصل می‌شوند و توسط اپراتوری که پشت این کامپیوترها هست  کنترل می‌شوند و تصاویر و کلیپ‌های لازم توسط اپراتور در بیلبوردها به نمایش درمی‌آید. درحالی‌که در استفاده از تابلوهای تبليغاتی نیاز به حضور اپراتور به‌صورت مستقیم نیست و صرفاً با دادن برنامه مشخص به تابلو ال ای دی یا تلویزیون شهری تصاویر و فیلم‌ها پخش می‌شود. برای مثال در بیلبوردهای ورزشگاه‌ها بیلبورد بازی را به‌صورت آنلاین نمایش می‌دهد و در بین دونیمه یا هرزمان دیگری هر تصویری و فیلمی که اپراتور بخواهد می‌تواند در بیلبورد به نمایش بگذارد.

تفاوت مهم دیگری که بین این دو محصول تبليغاتی وجود دارد این هست که تابلوهای ال ای دی و تلویزیون شهری معمولی صرفاً چند فیلم و تصویر تبليغاتی پخش می‌کنند و تلویزیون‌های شهری بزرگ نیز که امکان نمایش برنامه‌های تلویزیون رادارند تنها قابلیت پخش برنامه‌ها تلویزیون و فایل‌های موجود در فلش را دارند اما بیلبوردها می‌توانند چند تصویر و فیلم مجزا را به‌صورت هم‌زمان به نمایش بگذارند.

البته تابلوهای ال ای دی و بیلبوردها تشابه بسیاری نیز باهم دارند و یکی از مهم‌ترین وجه تشابه آن‌ها این هست که در صفحه‌نمایش بیلبوردها نیز مانند تابلوهای ال ای دی تماماً از ال ای دی استفاده می‌شود.

تبلیغات بیلبوردی

تبلیغات بیلبوردی: تبلیغات بیلبوردی فرآیند استفاده از تبلیغات چاپی در مقیاس بزرگ برای بازاریابی یک شرکت، نام تجاری، محصول، خدمات یا کمپین است. تابلوهای تبلیغاتی معمولاً در مناطق پررفت‌وآمد، مانند بزرگراه‌ها و شهرها قرار می‌گیرند، بنابراین بیشترین تعداد رانندگان و عابران پیاده آن‌ها را می‌بینند. تبلیغات بیلبورد برای آگاهی از نام تجاری و پخش کسب‌وکار شما (یا محصول یا کمپین) برای افراد است. ازآنجاکه بیلبوردها در مناطق شلوغی قرار می‌گیرند، تابلوهای تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی بیشترین تعداد بازدید و برداشت رادارند

هزینه تبلیغاتی بیلبوردی: هزینه تبلیغات بیلبورد به عوامل زیادی بستگی دارد ازجمله مکان بیلبورد شما، ترافیک منطقه و تعداد افرادی که تخمین زده می‌شود تبلیغات شمارا ببینند. هزینه تبلیغات بیلبورد معمولاً ماهانه محاسبه می‌شود و از شهری به شهر دیگر و خیابانی نیست به خیابان دیگر متغیر است تبلیغات بیلبورد به‌عنوان تبلیغات خارج از منزل (Out door) طبقه‌بندی می‌شود، که عبارت است از هرگونه تبلیغاتی که در خارج از خانه به مصرف‌کنندگان برسد. در شهرهای ایران حق بهره‌برداری برای امور تبلیغاتی در خیابان‌ها و معابر برای شهرداری‌ها است. شهرداری‌ها نیز امتیاز بهره‌برداری از این منابع عظیم تبلیغاتی را به پیمانکاران و شرکت‌های تبلیغاتی می‌فروشند.

 

 

 

مطالب و مقالات مرتبط

فروش تابلو چلنیوم

تابلو فلکسی

تلویزیون شهری

ساعت مسجدی

دانلود نرم افزار تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی

تعمیر تابلو

تابلوسازی

فروش تابلو چلنیوم در تهران


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.