نصب تابلو تبليغاتی بر روی دیوار

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تابلوهای تبليغاتی که بر روی دیوار نصب می‌شوند غالباً کوچک‌تر از تابلوهایی هستند که بر روی پایه  و سازه نصب می‌شوند. اکثر این تابلوها، تابلوهای led، تابلو چلنیوم و تابلوهای فلکسی کوچ و متوسط هستند. گاهی دیده‌شده است که تلویزیون‌های شهری متوسط و کوچک نیز بر روی دیوارهای محکم نصب‌شده است. در نصب تابلو تبليغاتی بر روی دیوار، بایستی به‌صورت کاملاً اصولی و دقیق بررسی شود که دیوار چه مقدار بر روی پی و ستون‌ها قرار دارد و چقدر می‌تواند محکم باشد. در این امر حتی می‌توانید از معمار و مهندس ساختمان نیز مشورت بگیرید. در برخی دیوارها سفت‌کاری و اصول ساخت دیوار رعایت نشده است و بالطبع در این مکان‌ها به‌هیچ‌وجه نباید تابلو را برای دیوار نصب کرد و در صورت نیاز باید آهن‌کشی اساسی انجام شود. در کل دیوارها گاهی تا 50 کیلوگرم وزن تابلو را تحمل می‌کنند و تابلوهای ال ای دی و چلنیوم و حتی فلکسی کوچک را نگه می‌دارند. برای نصب تلویزیون شهری و بیلبورد بر روی دیوارها به دلیل وزن بالای این تابلوها بایستی حتماً آهن‌کشی اساسی از ستون‌ها و پی انجام شود و در این تابلوها هرگز نمی‌توان به نصب تابلو بر روی دیوار اتکا کرد.

در کل یک مطلب مهم در کارهای بزرگ وجود دارد و آن مطلب این هست که در کارهای بزرگ و اساسی باید جنس، لوازم و ابزار اساسی و درجه و حتماً روش اصولی استفاده شود.

نصب تابلوهای تبلیغاتی بزرگ در پشت‌بام ساختمان‌ها

نصب تابلوهای تبلیغاتی بزرگ، پیچیدگی‌ها و شرایط خاص خود را دارد. نصاب تابلو تبلیغاتی هنگام نصب تابلو بایستی احتمال بروز کلیه شرایط را در نظر بگیرند و سپس اقدام به نصب تابلو نمایند. برای مثال ممکن است صاحب تابلو قصد داشته باشد در بالای تابلو تبلیغاتی آنتن یا فرستنده‌ای نصب کند و یا ممکن است درآیندِ تابلو نیاز به تعمیر داشته باشد. ازاین‌رو قسمت‌های مختلف تابلو تبلیغاتی باید به‌راحتی در دسترس باشد. در برخی مواقع به دلیل بزرگی بیش‌ازحد تابلوهای مکعبی و مستطیلی بایستی درب‌هایی در قسمت‌های مختلف تابلو تعبیه شود تا تعمیرکار یا نصب در بتواند به‌راحتی درون تابلو وارد شود.

 

مطالب و مقالات مرتبط

فروش تابلو چلنیوم

تابلو فلکسی

تلویزیون شهری

ساعت مسجدی

دانلود نرم افزار تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی

تعمیر تابلو

تابلوسازی

فروش تابلو چلنیوم در تهران


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.