تابلو فلکسی ،تابلو تبلیغاتی محبوب با مزایایی متفاوت

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 تابلو تبلیغاتی فلکسی که با زبان انگلیسی بانام Flex advertsing board شناخته می‌شود در سایر کشورها نیز محبوبیت بالایی دارد.از این تابلوها معمولاً برای تبلیغات outodoor و بیرونی استفاده می‌شود.تابلوفلکسی مناسب برای نمایش اطلاعاتی همچون نام شرکت یا نام مجموعه تجاری ،لوگو،اطلاعات تماس و تصاویری از خدمات و محصولات است.

همان‌طور که می‌دانیم در تابلوهای فلکسی از مکانیزم چاپ استفاده می‌شود .به دلیل نرم و قابل‌انعطاف بودن متریال فلکسی ،تجهیزاتی چاپی دیجیتالی و مدرن امروزی ،به‌راحتی قادرند هر نوع تصویری را باکیفیت و وضوح‌بالا بر روی آن چاپ نمایند.وضوح و کیفیت بالا مهم‌ترین رکن در جلب‌توجه مخاطبان و مشتریان است.

چاپگرهای تابلوفلکسی را به‌صورت کلی می‌توان به دو نوع جوهرافشان و لیزری تقسیم کرد.این تجهیزات قادرند هر نوع تصویری را با وضوح‌بالا چاپ نمایند.از این چاپگرها برای چاپ بر روی مواد دیگر نظیر چوب ،لباس و فلزات نیز استفاده کرد. قابلیت چاپ تمام‌رنگ و کیفیت بالا هر کارفرمایی  را وسوسه می‌کند تا از این نوع تابلوهای تبلیغاتی استفاده کند.ازاین‌رو جدا از قیمت پایین‌تر این تابلو در میان سایر تابلوهای تبلیغاتی به دلیل کیفیت بالای این تابلوها ،بسیاری ترجیح می‌دهند که از تابلوفلکسی جهت امور تبلیغاتی خود استفاده کنند.

 

tabloravanled.com 1399 projects 7

تابلوفلکسی مزیت دیگری نیز دارد که شاید چندان موردتوجه قرار نگرفته است.وزن کم این تابلوها و عدم نیاز به برق و روشنایی در این تابلوها ،ایده تولید تابلوفلکسی پرتابل را در ذهن تابلوسازان ایجاد کرد.تابلوسازان با تعبیه پایه‌های مخصوص برای تابلوفلکسی و شکل‌دهی مناسب به آن می‌توانند این تابلوها را به‌صورت پرتابل و قابل‌جابه‌جایی تولید کنند.تابلوهای فلکسی پرتابل معمولاً در مقابل مغازه‌ها و یا در دو طرف کوچه‌هایی که مغازه یا فروشگاه در آن کوچه هست قرار می‌گیرد.در مواردی نیز تابلوهای فلکسی در ابعاد کوچک توسط بازاریاب‌ها و به‌صورت دستی استفاده می‌شود.به صورتی که بازاریاب تابلو را در دست گرفته و توضیحات لازم را برای عابریم ارائه می‌دهد.

تابلوسازی مکاترونیک در کنار تولید و نصب تابلوفلکسی برای مشتریان اقدام به ارائه خدمات چاپ فلکسی به همکاران و نصاب‌های تابلوفلکسی می‌نماید.                          همچنین ما اقدام به تولید استند بنر(بنرهای ایستاده )در هر ابعاد و اندازه ای می نماییم.

 


مقالات و مطالب تابلوسازی