مزایای تلویزیون شهری نسبت به تابلو ال ای دی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

از کاربردهای جدید تلویزیون شهری استفاده از این تلویزیون‌ها در داخل سالن‌ها  نظیر تالارها، نمایشگاه‌ها می‌باشد. با توجه به قیمت بالای تلویزیون‌های شهری نسبت به تلویزیون معمولی و تابلو led شاید این سؤال مطرح شود که چرا از این تابلوها به‌جای تلویزیون شهری استفاده نمی‌شود.

تلویزیون‌های شهری مزایای فراوانی نسبت به تلویزیون‌های معمولی و تابلو ال ای دی دارند که در زیر به تشریح برخی از این مزایا می‌پردازیم.

1-تلویزیون شهری دستگاهی صنعتی است و مخصوص کارهای تبلیغاتی ساخته‌شده است. نور زیادی دارد و باعث می‌شود که تصویر بسیار واضح پخش شود. و همچنین جذابیت بیشتری دارد.

2-تعمیر و نگهداری تلویزیون شهری نسبت به تلویزیون‌های معمولی بسیار راحت‌تر هست. برای مثال در تلویزیون‌های معمولی درصورتی‌که صفحه تلویزیون آسیب ببیند صفحه  تلویزیون باید به‌صورت کلی تعویض شود که هزینه بسیاری دارد و یا بایستی تلویزیون را تعویض کرد ولی در تلویزیون‌های شهری فقط قسمت آسیب‌دیده تعویض یا تعمیر می‌شود.tabloravanled.com 74

3-تلویزیون شهری قابلیت کوچک شدن به ابعاد مختلف رادارند که همین امر حمل‌ونقل و نصب آن را راحت‌تر می‌کند اما چنین چیزی در تلویزیون‌های معمولی وجود ندارد.

4-تلویزیون شهری قابلیت تغییر برنامه و آنلاین و آفلاین کار کردن با کامپیوتر را دارد.

5-ابعاد تلویزیون شهری به هر ابعادی که بخواهیم قابل بزرگ شدن است.

6-تلویزیون شهری در مقابل ضربه، صدمات، آفتاب، باران و آب بسیار مقاوم‌تر از تلویزیون معمولی است.

مطالب و مقالات مرتبط

فروش تابلو چلنیوم

تابلو فلکسی

تلویزیون شهری

ساعت مسجدی

دانلود نرم افزار تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی

تعمیر تابلو

تابلوسازی

فروش تابلو چلنیوم در تهران


مقالات و مطالب تابلوسازی