آنچه باید قبل از نصب بیلبورد دیجیتال در فضای باز بدانید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 نصب شبکه‌ای از بیلبوردهای دیجیتال فراتر از هزینه خرید تجهیزات است، نیاز به بودجه جداگانه برای به‌روزرسانی، توسعه و تولید محتوا برای بیلبورد دارد. توجه به گزینه‌ها، هزینه‌ها و دانش موردنیاز برای برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی راه‌حل دیجیتال ساینیج ضروری است. ما باید به فرآیند جهانی فکر کنیم که شامل نصب، توسعه محتوا، خدمات و به‌روزرسانی است. بااین‌حال، بادانش و تجربه PARTTEAM و OEMKIOSKS، همه‌چیز برای مشتری آسان‌تر و راحت‌تر می‌شود. بنابراین، به‌جای انتخاب ارزان‌تر، شاید بتوان به مزایای خرید محصولات باکیفیت فکر کرد. می‌توان گفت که نصب بیلبوردهای دیجیتال در فضای باز چهار مرحله را طی می‌کند که به شرح زیر است:

 تجزیه‌وتحلیل پروژه (به‌طور خاص نیازهای ذاتی آن و مکانی که تجهیزات برای نصب برنامه‌ریزی‌شده است)؛

 توسعه راه‌حل

برنامه‌ریزی استقرار

خود نصب

علاوه بر این، تجهیزات پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند، مخصوصاً بیلبوردهای نصب‌شده در فضای خارجی، که آن‌ها در معرض شرایط شدید مانند آب‌وهوا یا اعمال انسانی هستند. بااین‌وجود، استقبال فزاینده‌ای از محصولات دیجیتال ساینیج وجود دارد. بیلبوردهای دیجیتال در فضای باز پلتفرم‌های قدرتمندی برای ساخت برند برای تعدادی از شرکت‌ها هستند و انتظار می‌رود در آینده نقش غالب‌تری در تبلیغات داشته باشند. درواقع، انتظار می‌رود ارزش بازار جهانی تبلیغات در فضای باز تا سال 2024 به 54.13 میلیارد دلار برسد. گزارش WARC در سال 2018 همچنین نشان داد که انتظار می‌رود تبلیغات DOOH هرسال بین سال‌های 2018 تا 2021 رشد 10 درصدی داشته باشد. اکنون شرکت‌ها بیش از هر زمان دیگری هستند.

billboard installer

اهداف یک بیلبورد دیجیتال برای فضای باز بیلبورد دیجیتال به‌عنوان هدف اصلی تبلیغات است. بااین‌حال، معلوم می‌شود که تجهیزات خدمات عمومی نیز به توسعه مفهوم شهرهای هوشمند کمک می‌کند. امروزه می‌توان بیلبوردهای دیجیتالی برای فضای باز را نیز مشاهده کرد که باعث ایجاد انگیزه در تعامل با کاربر نیز می‌شود.

وقتی از حرکت شهرهای هوشمند صحبت می‌کنیم، می‌توان گفت که هدف این تجهیزات ارائه بهترین راه‌حل‌ها برای نیازهای روزمره مردم است. تمرکز بر پایداری و تضمین آینده‌ای بهتر.

در این میان بهتر است به توضیحی درباره برنامه‌های کاربردی بیلبوردها بپردازیم. نرم‌افزار QMAGINE SIGN به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر برجسته کردن محصول درفروش، توجه مخاطبان هدف خود را با تصاویر جذاب جلب کنید و مشتریان را قادر می‌سازد تا با جزئیات بیشتر مشورت کنند. اطلاعاتی در مورد این محصول معلوم می‌شود که این روش جدیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان (یا مشتریان بالقوه) و درعین‌حال ایجاد تجربیات خلاقانه و نوآورانه، جایگزینی مجلات، جزوات و پوسترها و ایجاد ارتباط پویاتر و فعال‌تر است. بااین‌حال، فنّاوری به‌طور مداوم در حال تکامل است و امروزه، یک بیلبورد دیجیتال اهداف متعددی دارد. برای مثال، تعامل با کاربر، سرمایه‌گذاری فزاینده‌ای توسط شرکت‌ها است. بااین‌حال، اگر این هدف برای بیلبورد دیجیتال انتخاب‌شده است، باید در نظر داشت که نیاز به توسعه نرم‌افزاری وجود دارد، چیزی که قبلاً وجود نداشته باشد. نرم‌افزار PARTTEAM & OEMKIOSKS YPortal دقیقاً به همین صورت عمل می‌کند. از طریق آن، کاربران می‌توانند از آب‌وهوا، دیدن گالری عکس، دانلود، بررسی خطوط و برنامه‌های حمل‌ونقل عمومی محلی، مکان‌یابی داروخانه‌های خدماتی و سایر ویژگی‌ها مطلع شوند. نمونه دیگری از تعامل، نرم‌افزار QMAGINE Wayfinder است که مجموعه‌ای از نشانه‌ها شامل عناصر دیداری، شنیداری، لمسی و غیره را ارائه می‌دهد که به افراد امکان می‌دهد راه خود را در سطوح بزرگ پیدا کنند. نرم‌افزار QMAGINE Wayfinder مجموعه‌ای از جهت‌ها را برای راهنمایی افراد برای یافتن مسیر خود در سطوح بزرگ ارائه می‌دهد.

به‌طور خلاصه، بیلبوردهای دیجیتال درنهایت سه هدف را دنبال می‌کنند:

 تبلیغات

اثر متقابل

ارائه اطلاعات مفید (که به توسعه مفهوم شهرهای هوشمند کمک می‌کند)

 نصب تجهیزات ابتدا و حتی قبل از نصب بیلبوردهای دیجیتالی در فضای باز باید عواملی مانند شرایط آب و هوایی، تعاملات انسانی، قرار گرفتن در معرض ماشین‌ها و خودروها را در نظر گرفت. سپس نیاز به انتخاب نوع مواد مورداستفاده، اندازه و سخت‌افزار و نرم‌افزار تجهیزات نیز وجود دارد. همچنین باید در مورد خود مکان، راه‌حل‌های حمل‌ونقل و روشنایی مکان نگرانی وجود داشته باشد. علاوه بر این، و اگرچه دسترسی به برق و اینترنت در داخل خانه مشکلی ندارد، اما در فضای باز ممکن است شمارا با چالش مواجه کند. اطمینان از دسترسی به هر دو قبل از نصب تجهیزات در فضای باز می‌تواند از عوارض بیشتر جلوگیری کند. بااین‌حال، این عوامل منحصربه‌فرد نیستند. آن‌ها مکمل یکدیگر هستند.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.