استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در بازاریابی پارتیزانی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازاریابی پارتیزانی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی است. در این روش پیشنهاد می‌شود به‌جای پرداخت هزینه‌های مختلف برای تبلیغاتی و بازاریابی، از روش‌های خلاقانه برای تبلیغات و بازاریابی استفاده شود. هرچند این روش بازاریابی در میان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط رواج دارد، بااین‌حال شرکت‌های بزرگ و معتبری نیز از این روش بازاریابی استفاده می‌کنند.

هرچند در این روش بازاریابی استفاده حداقلی از منابع مالی توصیه می‌شود، بااین‌حال استفاده از خلاقانه از تابلوهای تبلیغاتی می‌تواند تحولی بزرگی برای این کسب‌وکارها ایجاد کند. دقت داشته باشید که در بازاریابی پارتیزانی صرف خرید و نصب تابلو تبلیغاتی ملاک نیست؛ بلکه تابلو باید حداکثر تأثیرگذاری را در افراد داشته باشد. تابلوهای خلاقانه که مخاطب را وارد به ایستادن، تفکر و نگاه طولانی‌مدت کند. با جستجوی عبارت guerrilla billboard در گوگل و کلیک بر روی تب تصاویر می‌توانید صدها تابلو تبلیغاتی خلاقانه را ببینید که می‌توان در بازاریابی پارتیزانی از آن استفاده کرد.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.