اهمیت استفاده از کلیپ های تصویری در تبلیغات

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تصاویر متحرک بیش از یک قرن است که مخاطبان را مجذوب خود کرده است. انیمیشن و ویدیو سطح خاصی از سرگرمی را به ارمغان می‌آورد که همه شخصیت‌های مخاطب را راضی می‌کند. چرا؟ تماشای یک ویدیو به حداقل تلاش نیاز دارد و اطلاعات به‌راحتی جذب و نگهداری می‌شوند. ارتباطات ویدیویی 600 درصد مؤثرتر از پست‌های چاپی و مستقیم هستند.¹ بینندگان عادت دارند روزانه ویدیو را از طریق رسانه‌های مختلف تماشا کنند: تلویزیون، رایانه، تلفن‌های هوشمند، دستگاه‌های تلفن همراه و غیره. درواقع، 60 درصد بینندگان رسانه‌ها را تماشا می‌کنند.

93 درصد از بازاریابان از ویدیو در کمپین‌های خود استفاده می‌کنند، درحالی‌که 82 درصد از آن‌ها ادعا می‌کنند که ویدیو تأثیر مثبتی بر تجارت آن‌ها دارد. خوشبختانه، پیشرفت‌های فناوری، آوردن این ابزار جادویی را به صفحه‌نمایش دیجیتالی شما آسان کرده است. البته این دلیلی بر این نیست که هر کلیپ و ویدئویی قابل ارزش تبلیغاتی داشته باشد. اگرچه برخی حرکات ظریف پیام را تقویت می‌کند، اما باید هدف داشته باشد. عکس‌ها و متن‌ها نباید بدون دلیل به اطراف بچرخند. هر چیزی که روی صفحه اتفاق می‌افتد باید عمدی و مرتبط باشد. مطمئن شوید که انیمیشن خود را ظریف و پیام خود را واضح نگه‌دارید.

 جاستین گاریتی، معاون تحقیقات و نمایش کاربر Sprinklr، خاطرنشان کرد که وقتی صفحه‌های ساینیج دیجیتال دائماً با انیمیشن حرکت می‌کنند، برای چشم و دوربین کمتر دلپذیر می‌شوند. مردم دائماً در حال گرفتن عکس هستند، و یک عکس میان انیمیشن از یک نمایشگر می‌تواند کاملاً مواد بازاریابی عالی را که میزبانی می‌کند پنهان کند. جاستین گفت: «اگر می‌توانید با صفحه‌نمایش در پس‌زمینه عکس بگیرید، و این عکس خوبی می‌سازد، می‌دانید که صفحه‌نمایش درستی دارید. او افزود که هیچ‌کس نباید بعداً توضیح دهد، "اوه، اگر آن را دیده باشید، می‌دانید که چگونه کار می‌کند." ساینیج دیجیتال باید بدون توجه به آنچه در حال حاضر روی صفحه است قابل‌درک و جذاب باشد. ایده عالی به نظر رسیدن در عکس‌ها فقط در مورد انیمیشن صدق نمی‌کند.

4 دلیل برای استفاده از محتوای ویدیویی

در تابلوهای دیجیتال ما یک‌راه حل درمان داریم: محتوای حرکتی. ساینیج دیجیتال بدون ویدئو مانند تلویزیون بدون رنگ است - فاقد ابعاد، جذابیت و شادابی لازم برای برقراری ارتباط مؤثر پیام شماست. چه بخواهید چشم مشتری را به سمت صفحه بکشید یا صرفاً اطلاعات مهمی را به تیم خود بدهید، ویدیو جذاب‌تر از متن ساده یا تصاویر ثابت است. بیایید دقیق‌تر صحبت کنیم. در اینجا برخی از قانع‌کننده‌ترین دلایل برای گنجاندن حرکت در کمپین‌های علامت دیجیتالی شما آورده شده است. روان‌شناسی پایه می‌گوید که وقتی چیزی حرکت می‌کند، ما به آن نگاه می‌کنیم.

1- فیلم‌ها جذاب هستند ساده‌ترین استدلال برای استفاده از ویدئو این است که توجه را جلب می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که 65 درصد از بینندگان ویدیو بیش از ¾ یک ویدیو را تماشا می‌کنند. هنگامی‌که در ترافیک نشسته‌اید و بیلبورد دیجیتالی در کنار جاده متن متحرک را نشان می‌دهد، احتمالاً پیام را تماشا کرده و می‌خوانید. مخاطبان ه جای نگاه کردن به بیلبورد ثابت، بیلبورد متحرک را تماشا می‌کنید. این‌یک مزیت بزرگ برای سازنده محتوای بیلبورد است. تصاویر متحرک رسانه ایده آلی برای جلب‌توجه مخاطب و نگه‌داشتن آن به‌اندازه کافی برای ارائه پیام هستند.

2-ویدیوها درک (و حفظ) را افزایش می‌دهند ویدیوها درک بیننده از پیام شما را تا 74 درصد نسبت به تصاویر ثابت افزایش می‌دهند. برای اینکه کسی از شما خرید کند، باید تصور کند که محصول یا خدمات شما او را در موقعیت راحت‌تر، سودآورتر یا لذت‌بخش‌تری قرار می‌دهد. ویدیو ساده‌ترین وسیله ممکن برای انجام این کار است. مردم با ویدیو بهتر می‌فهمند و همچنین اطلاعات را بهتر حفظ می‌کنند. 80 درصد از کاربران اینترنت تبلیغات ویدیویی را که آنلاین تماشا می‌کنند به خاطر می‌آورند و این اعداد به علامت دیجیتال نیز تبدیل می‌شوند.

3- ویدیوها با نام تجاری شما ارتباط عاطفی ایجاد می‌کنند. یک تبلیغ فکر کنید - هر تبلیغی. اولین موردی که به ذهن شما خطور می‌کند. از بین میلیون‌ها و میلیون‌ها تبلیغی که در زندگی خود دیده‌اید. من حاضرم شرط ببندم کسی که به ذهن شما خطور کرد این کار را انجام داد زیرا چیزی را در شما احساس کرد: امنیت، شادی یا حتی عصبانیت یا ترس. ویدیوها نسبت به متن یا تصاویر ثابت شانس بیشتری برای انتقال احساسات دارند زیرا حواس بیشتری مانند صدا و دید پویا را در خود جای می‌دهند. طبق مطالعه Unruly، ویدئو پتانسیل افزایش 139% تداعی برند را دارد. این دو را کنار هم بگذارید و ویدیوهایی با جذابیت احساسی قوی می‌توانند تأثیری مغناطیسی بر بینندگان تابلوهای دیجیتال شما داشته باشند.

4-فیلم‌ها باعث اقدام افراد می‌شوند. بر اساس گزارش انجمن ناشران آنلاین، 46 درصد از کاربران پس از مشاهده یک تبلیغ ویدیویی به‌نوعی اقدام می‌کنند. «اقدام» همیشه به معنای ترغیب مشتریان خرده‌فروش برای خرید یک پارک جدید، یا بازدید از مشتریان برای امضای قرارداد جدید نیست (اگرچه قطعاً می‌تواند چنین باشد). عمل می‌تواند بسیار ساده باشد. ممکن است بخواهید که دانش‌آموزان برگه‌های مجوز سفر علمی خود را تحویل دهند یا بیماران را در اتاق انتظار راهنمایی کنند تا از پنجره پذیرش وارد شوند. مهم نیست که کجا برای حدس و گمان بروید، ویدیویی را خواهید دید که به‌عنوان "آینده" و یکی از غالب‌ترین بسترها برای انتقال محتوا تبلیغ می‌باشد. طبق گفته MarketingProfs، 70 درصد از متخصصان بازاریابی، ویدیو را بهترین رسانه خود برای تبدیل گزارش می‌کنند. تعداد زیادی از مردم هستند که بهترین نتایج خود را از طریق ویدیوها پیدا می‌کنند.

 ویدئوها کار می‌کنند. آن‌ها توجه را به خود جلب می‌کنند، آن را نگه می‌دارند و بیننده را با تأثیری متمایز و به‌یادماندنی به‌جا می‌گذارند. تمام داده‌های موجود از این ادعاها پشتیبانی می‌کند. اگر روی دیجیتال ساینیج سرمایه‌گذاری کرده‌اید، به محتوای ثابت بسنده نکنید. پیام شما سزاوار بهتر از این است.

 همان‌طور که از رسانه‌های بازاریابی سنتی دور می‌شویم، مهم است که به خاطر داشته باشیم که آن عکس‌های چاپ‌شده چه‌کاری را به‌خوبی انجام داده‌اند. و در کمال تعجب، یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها این است که کاملاً ثابت می‌مانند. احمقانه به نظر می‌رسد، اما درصورتی‌که همه ما به یادآوری نیاز داشته باشیم: عکس‌های چاپی حرکت نمی‌کنند. آن‌ها زیبا و صاف باقی می‌مانند، به این معنی که اگر مشتری از نگاه کردن لذت می‌برد، هیچ خطری وجود ندارد که تصویر به‌طور ناگهانی ناپدید شود. اگر مشتری در حال خواندن متن باشد، این نیز مهم است. مطمئناً، "فروش!" برای خود صحبت می‌کند، اما اطلاعات دقیق‌تر در مورد یک تبلیغ یا یک محصول جدید چطور؟ شما نمی‌خواهید خریداران وقتی متن از بین می‌رود وسط جمله باشند. درحالی‌که توانایی افزودن انیمیشن به تابلوهای دیجیتال بدون شک یک مزیت است، اشتباه کردن واقعاً بسیار آسان است.

اما کلیپ‌های تصویری می‌توانند وحشتناک عمل کنند. گرافیک متحرک می‌تواند باعث حواس‌پرتی و نفرت‌انگیزی کاربران تا گیج و سرگردان شدن آن‌ها شود. آن‌ها می‌توانند به‌طور کامل کل قصد نمایشگر را از مسیر خارج کنند

ارتباط ویدیو لوکس بودن ویدیو در ساینیج دیجیتال شبیه میزبانی کانال تلویزیونی شماست. گزینه‌های محتوا بی‌پایان هستند. اگر ویدیو را برای جلب‌توجه به صفحه‌نمایش خود پخش می‌کنید، مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط و مناسب است. دفتر دامپزشک احتمالاً کلیپ‌های شایعه‌پراکنی افراد مشهور را در اتاق انتظار پخش نمی‌کند. در عوض، آن‌ها ممکن است ویدیویی را در مورد روش‌های صحیح مراقبت از حیوان خانگی خود انتخاب کنند. انواع ویدئوهای مورداستفاده در تابلوهای دیجیتال باید به مکان تابلو، مخاطبان و اهداف ارتباطی بستگی داشته باشد. لابی یک کسب‌وکار بزرگ ممکن است پخش یک ویدیوی "خوش‌آمد گویی" را انتخاب کند، درحالی‌که مطب‌های دندانپزشکی یا سالن‌های مو ممکن است کلیپ‌های خبری پخش کنند. تابلوهای داخلی، رو به روی کارمندان، زمان آموزش را با پخش فیلم‌های ایمنی یا ارائه‌های آموزشی به حداقل می‌رسانند، درحالی‌که فروشگاه‌های خرده‌فروشی مرسوم ممکن است محتوا یا ویدیوی ساخته‌شده توسط مشتری را پخش کنند که محصولات ویژه آتی خود را تبلیغ می‌کند. طول ویدیو ویدیوهای کوتاه‌تر تأثیر مثبتی بر بینندگان دارد. ویدیوهای کمتر از یک دقیقه تمایل دارند تا 80 درصد بیننده را تا 30 ثانیه حفظ کنند، درحالی‌که ویدیوهایی که دو تا سه دقیقه اجرا می‌شوند به 60 درصد کاهش می‌یابند.¹ بنابراین، ویدیوهای کوتاه‌تری را دنبال کنید تا تأثیر بهتری بر مخاطبان داشته باشید. اگر در حال ایجاد ویدیو هستید، حتماً ابتدا مهم‌ترین اطلاعات را نمایش دهید - به‌ویژه در مناطق پرترافیک که بینندگان ممکن است فقط اولین کلیپ ویدیو را ببینند. ویدئو یکی از مؤثرترین روش‌ها برای انتقال اطلاعات پیچیده در یک بازه زمانی کوتاه به همه مخاطبان است. گرافیک متحرک توجه بیننده را به خود جلب می‌کند، درحالی‌که محتوای ویدیویی تعامل گسترده‌ای ایجاد می‌کند.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.