ایده‌های خلاقانه در استفاده از بیلبوردهای داخلی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اشکال سنتی تبلیغات، مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات مجلات، اینترنت و بیلبوردهای معمولی کارایی خود را ازدست‌داده‌اند. برای مصرف‌کنندگان بسیار آسان است که این رسانه‌ها را بی‌صدا کنند، ازآنجا دور شوند، کلیک کنند، سریع به جلو بروند یا به‌سادگی نادیده بگیرند. بااین‌حال، یک نوع تبلیغات وجود دارد که می‌تواند در صورت عدم حواس‌پرتی و دریافت پیام به دست مصرف‌کنندگان برسد - بیلبوردهای داخلی.

 بیلبوردهای داخلی، مزایای زیادی نسبت به تابلوهای تبلیغاتی سنتی دارند: نادیده گرفتن آن‌ها سخت است. بیلبوردهای داخلی به‌صورت استراتژیک در داخل غرفه‌ها، بالای آینه‌ها، در امتداد دیوارهایی که مردم در صف انتظار هستند، و در مکان‌های دیگری که به‌سختی نمی‌توان آن‌ها را از دست داد، قرار می‌گیرد. در یک سرویس بهداشتی که در آن چیز دیگری برای نگاه کردن به چشمان افراد وجود ندارد، به‌طور طبیعی به سمت این علائم جذب می‌شوند.

 تبلیغات سرویس بهداشتی توانایی منحصربه‌فردی برای دسترسی به مصرف‌کنندگان درزمانی که آن‌ها با هیچ مزاحمت یا وقفه دیگری مواجه نیستند، دارند. مردم معمولاً یک تا چهار دقیقه را در دستشویی می‌گذرانند و بیشتر آن زمان را می‌توان صرف مشاهده آگهی شما کرد. این‌یک مزیت بزرگ نسبت به سایر تبلیغات است که ممکن است شخصی قبل از اینکه مشغول انجام کار دیگری باشد، چند ثانیه به آن‌ها نگاه کند. نگهداری بهتر ازآنجایی‌که مصرف‌کنندگان برای مدت نسبتاً طولانی به بیلبوردهای داخلی توجه می‌کنند، در مقایسه با تبلیغات سنتی، پیام را بیشتر و برای مدت طولانی‌تری به خاطر می‌آورند. بر اساس نظرسنجی Barbour & Monroe، 92٪ از مردم مشاغلی را که در تبلیغات سرویس بهداشتی دیده‌اند به یاد می‌آورند.

 جمعیت‌شناسی خاص را به‌راحتی هدف قرار دهید چیزی که در مورد این نوع تبلیغات بسیار عالی است این است که هدف قرار دادن اطلاعات جمعیتی خاص بسیار آسان است - به‌سادگی تبلیغ خود را در مؤسساتی قرار دهید که مخاطبان هدف شما تمایل به معاشرت دارند. به‌عنوان‌مثال، اگر برای جمعیت 18 تا 35 ساله بازاریابی می‌کنید، می‌توانید تبلیغات خود را در رستوران‌ها، کافه‌ها، کلوپ‌ها و دیگر مکان‌های تفریحی قرار دهید. یا اگر می‌خواهید با افرادی که درآمد بالاتری دارند ارتباط برقرار کنید، می‌توانید تبلیغات خود را در بخش‌های مرفه‌تر شهر قرار دهید. همچنین، اگر می‌خواهید فقط برای یک جنسیت تبلیغ کنید یا برای هرکدام پیام‌های متفاوتی ارائه دهید، می‌توانید آگهی‌های جداگانه‌ای را در سرویس‌های بهداشتی مردانه و زنانه قرار دهید.

 با جمعیتی که دسترسی به آن دشوار است ارتباط برقرار کنید. با استفاده از این روش تبلیغات در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید و پیام شما می‌تواند در مدت‌زمان کوتاهی برای هزاران مصرف‌کننده بسیار هدفمند و جمعیت شناختی ظاهر شود.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد اغلب از مؤسسات بازدید می‌کنند و به‌طور مکرر از سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند، این احتمال وجود دارد که یک فرد چندین برداشت از برند شما داشته باشد. این به این معنی است که درازای پول خود بازدیدهای بیشتری دریافت می‌کنید. رقابت کمتر اگرچه ممکن است آگهی شما فضا را با چند کسب‌وکار دیگر به اشتراک بگذارد، اما در مقایسه با بمباران تبلیغات و آگهی‌های بازرگانی که مردم در مکان‌های دیگر دریافت می‌کنند، چیزی نیست. این امر باعث می‌شود که برند شما بسیار راحت‌تر برجسته شود. مردم آن‌ها را دوست دارند. مسلماً، سرویس‌های بهداشتی یک فضای شخصی برای درج آگهی هستند، اما مصرف‌کنندگان اهمیتی نمی‌دهند. بر اساس همین نظرسنجی باربور و مونرو، 98 درصد از مردم به دیدن تبلیغات در سرویس‌های بهداشتی واکنش مثبت یا خنثی نشان می‌دهند، زیرا بسیاری از داشتن چیزی برای مشغول نگه‌داشتن ذهن خود در شرایطی خسته‌کننده خوشحال هستند.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.