بهترین انواع بنر برای تبلیغات در فضای باز کدامند؟

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وقتی نوبت به خرج کردن بودجه تبلیغاتی می‌رسد، باید مطمئن باشید که بیشترین سود را به دست می‌آورید. همچنین می‌خواهید مطمئن باشید که سرمایه‌گذاری شما دوام خواهد داشت، بنابراین می‌توانید بهترین بازده سرمایه‌گذاری را داشته باشید. این امر به‌ویژه در مورد مواد تبلیغاتی در فضای باز مانند تابلوهای بنر صادق است.

چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که روی محصول مناسب برای نیازهای کسب‌وکار خود سرمایه‌گذاری می‌کنید؟ اول، شما باید بررسی‌های لازم را انجام دهید و در مورد گزینه‌های مختلفی که برای تبلیغات در فضای بازدارید تحقیق کنید. در اینجا یک لیست سریع از برخی از بادوام‌ترین گزینه‌ها آورده شده است:

اکریلیک: این ماده بادوام انتخاب خوبی برای تبلیغات در فضای باز است. بااین‌حال، این‌ها به‌اندازه سایر منسوجات انعطاف‌پذیر نیستند و ممکن است توانایی چاپ شما را محدود کنند.

پلی‌استر: انتخاب خوبی است زیرا ازنظر الگوها، طرح‌ها و رنگ‌ها انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد. بااین‌حال، بدون راهکارهای خاص، پارچه می‌تواند در طول زمان کم‌رنگ شود و ظاهر جذاب تبلیغات شما را به‌طورجدی به خطر بیندازد.

پلی وینیل: این ترکیب عالی از پلی‌استر و وینیل است و بهترین‌ها را ارائه می‌دهد. این دوپارچه باهم استفاده می‌شوند تا یک انتخاب عالی برای تابلوهای بنر در فضای باز ایجاد کنند که بسیار بادوام است و انعطاف‌پذیری زیادی در طراحی ارائه می‌دهد. فکر کردن در مورد موادی که بنر شما از آن ساخته‌شده است شامل در نظر گرفتن توانایی پارچه برای مقاومت در برابر عناصر و سایر خطرات محیطی است. برخی از ویژگی‌هایی که باید در تابلوهای بنر در فضای باز به دنبال آن باشید چیست؟ در اینجا یک چک‌لیست سریع وجود دارد:

دوام: شما می‌خواهید از موادی استفاده کنید که بتواند در برابر باران، آفتاب و باد مقاومت کند برای بنر تبلیغاتی خود در فضای باز.

بدون پیچ‌خوردگی: برخی از مواد به‌طور ویژه برای مقاومت در برابر پیچ‌خوردگی یا چروک شدن لبه‌ها طراحی‌شده‌اند، به این معنی که پیام علامت شما کاملاً قابل‌مشاهده خواهد بود.

کیفیت رنگ: استفاده از پارچه‌ای که می‌توانید حروف و تصاویر باکیفیت عکاسی را روی آن چاپ کنید، برای انعطاف‌پذیری در طراحی مهم است.

بازدارنده شعله: به دلایل ایمنی مهم است که مطمئن شوید که مواد بنر شما ضد شعله است. یک بنر بسیار قابل اشتعال می‌تواند یک موقعیت امن را به خطر بیندازد.

قابلیت چاپ ثابت: شما می‌خواهید علامت شما ازنظر رنگ و تصویر یکنواخت به نظر برسد، اما اگر روی پارچه‌ای چاپ می‌کنید که جوهر را به‌طور ثابت در کل قطعه نگه نمی‌دارد، بنر شما ممکن است عجیب‌وغریب و غیرحرفه‌ای به نظر برسد.

یک بنر با بافت میکرو از افزایش نقطه جلوگیری می‌کند و می‌تواند با وضوح بسیار بیشتری روی آن چاپ شود. این بدان معناست که تصویر یا حروف شما واضح و واضح خواهد بود.

 سختی مهندسی‌شده: برای دوام طولانی‌مدت یک بنر تبلیغاتی در فضای باز بسیار مهم است. شما نمی‌خواهید تبلیغات بیرونی شما - مانند یک بیلبورد - یا سایر تابلوهای بنر پیچیده یا چروک شود. سفتی مهندسی‌شده علامت شما را صاف و درنتیجه قابل‌مشاهده نگه می‌دارد. برای اطمینان از اینکه در طول فرآیند طراحی و خرید بنر تا حد امکان مطلع هستید، می‌توانید با پیشرفت‌های موجود در تابلوهای بنر همراه باشید.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.