بهترین نرم‌افزار ساینیج دیجیتال در سال 2022

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرم‌افزار دیجیتال ساینیج استفاده از ساینیج دیجیتال را برای تبلیغ خدمات یا ارائه اطلاعات شما ساده و آسان می‌کند. در حالت عادی با ساینیج دیجیتال می‌توانید ویدیو، صدا، گرافیک، انیمیشن و موارد دیگر را بر روی مانیتورها، پروژکتورها و سایر دستگاه‌های چندرسانه‌ای نمایش دهید؛ اما برای استفاده واقعی از این فناوری هوشمند، به بهترین نرم‌افزار علامت دیجیتال برای همراهی دستگاه سخت‌افزاری خود نیاز دارید که به شما امکان می‌دهد چندین صفحه‌نمایش را از راه دور کنترل کنید. نرم‌افزار ساینیج دیجیتال موضوع مهمی است و این مقاله می‌تواند یکی از اولین مقالاتی باشد که در مورد این فناوری خوانده‌اید. به همین دلیل است که ما آن را تا حد امکان برای شما ساده کرده‌ایم تا با بهترین نرم‌افزار ساینیج دیجیتال موجود آشنا شوید تا بتوانید درباره محصول مناسب برای کسب‌وکار خود تصمیم بگیرید.

led advertising billboard

 1-NoviSign

NoviSign با بیش از 20000 مشتری ازجمله مشتریان سازمانی مانند دیزنی و هیلتون، یک معامله بزرگ در صنعت نرم‌افزار ساینیج دیجیتال است. NoviSign به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از قالب‌های از پیش‌ساخته شده و قابل تنظیم، نمایشگرهای سفارشی و پیشرفته تولید کنند. قالب‌ها بر اساس بخش سفارش داده می‌شوند، مانند رستوران یا خرده‌فروشی. پیمایش رابط کاربری بسیار ساده است و به سه بخش مجزا، خلاقانه، لیست پخش و صفحه تقسیم می‌شود. اطلاعات به‌راحتی از طریق فیدهای RSS، ویجت‌ها و برنامه‌ها در نمایشگرها ادغام می‌شوند، درحالی‌که تمام متن‌ها و تصاویر کاملاً قابل تنظیم هستند.

NoviSign

 

2- Yodeck

به‌عنوان یک راه‌حل نرم‌افزار ساینیج دیجیتالی به بازار عرضه می‌شود که «در فضای ابری متولد و بزرگ‌شده است». این پلتفرم دارای تمام ویژگی‌های اساسی است که انتظار دارید؛ مانند سازگاری ویدیویی و صوتی و همچنین تعدادی ویجت که به شما امکان می‌دهد محتوا را از ارائه‌دهندگان شخص ثالث، پخش‌کنید.

Yodeck

3- TV OnSign TV

یک نرم‌افزار ساینیج دیجیتال با کاربری آسان است که با چندین سیستم‌عامل ازجمله Android، Windows، Chrome OS، macOS، Phillips، Linux Samsung SSP و غیره سازگار است. OnSign TV لیست جامعی از پخش‌کننده‌های سازگار و سخت‌افزار موردنیاز برای آن‌ها را ارائه می‌دهد. توصیه ما این است که ابتدا این را مطالعه کنید یا قبل از شروع به جستجوی تجهیزات موجود خود بپردازید. این نرم‌افزار پس از راه‌اندازی، فناوری فوق‌العاده کاربرپسند است. OnSign TV با طیف گسترده‌ای از برنامه‌های رایگان ارائه می‌شود که اطلاعات زیادی از نتایج ورزشی گرفته تا پیش‌بینی آب‌وهوای محلی را نمایش می‌دهد. همچنین این گزینه وجود دارد که برنامه‌های خود را در HTML5 ایجاد کنید یا از توسعه‌دهندگان پلتفرم درخواست کنید تا این کار را برای شما انجام دهند. این رابط بر اساس کشیدن و رها کردن کار می‌کند، بنابراین می‌توانید محتوای موردنظر خود را، چه یک برنامه یا رسانه‌های دیگر، وارد کنید و نمایشگر خود را برای پخش آن برنامه‌ریزی کنید.

TV OnSign TV

 

4- TelemtryTV

یک گزینه نرم‌افزار علامت‌گذاری عالی برای کاربران با بودجه‌های مختلف است که نسخه رایگان آن برای یک کاربر محدود به یک دستگاه است. طرح Essential آن برای مخاطبان متوسط طراحی‌شده است و برای حداکثر سه کاربر به ازای هر دستگاه شارژ می‌شود. طرح پیشرفته برای 5 کاربر مناسب است و یک گزینه سفارشی نیز وجود دارد. از طرف دیگر، می‌توانید از طریق مرورگر خود به رابط دسترسی داشته باشید. رابط استاندارد مرورگر چشمگیر است. این به‌خوبی طراحی‌شده، معتبر، و به‌وضوح نشانه‌گذاری شده است. صفحه اصلی مملو از آموزش‌های ویدیویی است که به شما کمک می‌کند تا شروع کنید، اما وقتی روی بخش Playlist کلیک کنید، رابط کاربری کاملاً واضح است. ایجاد نمایشگرهای اولیه با استفاده از ویرایشگر داخلی امکان‌پذیر است، اما کاربران پیشرفته‌تر می‌توانند از این فناوری برای دستیابی به نتایج بسیار حرفه‌ای استفاده کنند.

viewneo

5- Viewneo

این نرم‌افزار خود را با راه‌حل‌های سخت‌افزاری بهینه‌سازی شده، ازجمله فناوری حسگر مبتنی بر هوش مصنوعی ترکیب می‌کند تا تعیین کند مانیتورهای شما چه زمانی پیام‌ها را نمایش می‌دهند. تبلیغات یک سیستم ماژولار با Viewneo باعث رشد سرعت کسب‌وکار شما می‌شود و بسته به‌اندازه و پیچیدگی صفحه‌نمایش‌های موردنیاز، می‌توان اجزایی را اضافه و حذف کرد. این نرم‌افزار شامل یکپارچه‌سازی Pixabay است که به شما امکان دسترسی به بیش از دو میلیون تصویر، قالب‌های طراحی، افزونه‌های متعدد برای رسانه‌های اجتماعی، آب‌وهوا، فید خبری و موارد دیگر را می‌دهد. همچنین گزارش‌ها و تحلیل‌های جامعی خواهید یافت که به شما امکان می‌دهد از این فناوری برای اندازه‌گیری تعاملات با پیام‌های خود استفاده کنید. این پلتفرم CMS بسیار واضح و آسان برای استفاده است، با حداقل برگه‌ها و زیرمجموعه‌ها، بنابراین کاربرانی که برای اولین بار می‌آیند نباید برای شروع به مشکل برسند. درنهایت، اگرچه پلتفرم سخت‌افزار خود را تحت‌فشار قرار می‌دهد، این نرم‌افزار با سایر پخش‌کننده‌ها ازجمله Amazon Fire TV Stick و Google Chromecast سازگار است.

 

آدرس اینترنتی منبع:       https://www.techradar.com/best/best-digital-signage-software     


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.