بهترین نرم افزارهای طراحی تابلوهای تبلیغاتی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف گرافیکی می‌توان طرح‌های مختلف بیلبورد را طراحی کرد. بااین‌حال همین نرم‌افزارهای بهتر و تخصصی‌تری برای هر کاری وجود دارد. درزمینهٔ طراحی بیلبورد نیز نرم‌افزارهایی هستند که به بهترین شکل ممکن این کار را انجام می‌دهند. طراحی بیلبورد با این نرم‌افزارها جذابیت بیشتری خواهد داشت.

در کل  در طراحی بنرها و بیلبوردها بهتر است از برنامه‌های مبتنی بر برداری مانند Adobe Illustrator و Vectr استفاده کنید. اگر به دنبال ابزارهای رایگان هستید، Inskape یک انتخاب عالی است. اگر نمی‌دانید چه برنامه‌ای را برای طراحی بیلبورد انتخاب کنید می‌توانید به فهرستی که ما ارائه می‌کنیم اطمینان کنید.

بیلبوردها شکل کارآمدی از تبلیغات هستند، بنابراین برای جذب مشتری باید ظاهر خوبی داشته باشند. شما نمی‌توانید با نرم‌افزارهای معمولی اقدام به طراحی بیلبوردهای درجه 1 کنید. ابزارهایی که استفاده می‌کنید باید به‌اندازه کافی قدرتمند باشند تا بتوانند طیف وسیعی از ویژگی‌ها را مدیریت کنند، اما درعین‌حال، آن‌ها همچنین باید بنرها و بیلبوردهایی را تولید کنند که وقتی هر دو به‌اندازه کافی کوچک شدند که در یک بروشور جا شوند، خوب به نظر می‌رسند. اینترنت مملو از محصولاتی است که چنین قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهند، اما ما به دنبال برخی از آن‌ها خواهیم بود که ازنظر ما بهترین‌ها هستند.. ما در این مقاله 5 تا از بهترین نرم‌افزارهای طراحی بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی را ذکر می‌کنیم. همچنین در این مقاله به مواردی نظیر این‌که این نرم‌افزارها چقدر توانایی دارند و کاربردهای مختلف آن‌ها ذکر می‌شود.

1- Adobe Illustrator در صدر فهرست ما یک ابزار نرم‌افزاری است که می‌تواند ابزار طراحی گرافیکی پیش فرضی باشد که همیشه باید به آن فکر کنید. ازآنجایی‌که گاهی اوقات قرار است بنرها و بیلبوردها ازنظر اندازه بسیار بزرگ باشند، باید از ابزاری استفاده کنید که مبتنی بر برداری است، مانند Adobe Illustrator، و نه مبتنی بر پیکسل، مانند Adobe Photoshop.  

به زبان ساده، فایل‌های مبتنی بر برداری بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر آن‌ها را کشیده‌اید، هرگز کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. ازآنجایی‌که بنرها کل نمای ساختمان‌ها را می‌پوشانند، اطمینان از پیکسلی نبودن آن‌ها کار آسانی نیست. البته این تنها دلیلی نیست که باید به سراغ Adobe Illustrator بروید. این نرم‌افزار قادر است انواع دیگر پروژه‌ها را نیز انجام دهد، از طرح‌های لوگو در مقیاس کوچک گرفته تا هنرهای دیجیتال زیبا. بنابراین، اگر قصد خرید مجوز و یادگرفتن یک نرم‌افزار گرافیکی دارید، بهتر است به سراغ محصولی بروید که بتوانید برای بیش از یک کار از آن استفاده کنید.

۲-Core Draw دومین گزینه در لیست ما است که مبتنی بر برداری است و بنابراین برای کار طراحی بنر و بیلبورد مناسب است. بااین‌حال، یک تفاوت بزرگ بین CorelDRAW و Adobe Illustrator  سطح مهارت موردنیاز برای تسلط بر آن است. رابط کاربری CorelDRAW را می‌توان کاربرپسند تر توصیف کرد، اگرچه قابلیت‌های کلی تا حدودی محدودتر است. بااین‌حال، اگر روی یک پروژه شخصی کار می‌کنید و در روش‌های طراحی دیجیتال آن‌قدرها مهارت ندارید، قطعاً CorelDRAW ابزاری مناسب برای شماست. در اینجا برخی از ویژگی‌های اصلی CorelDRAW آورده شده است: رابط بصری یادگیری ، تسلط آسان و همه‌کاره بودن از خصوصیات این نرم‌افزار است.همچنین این نرم‌افزار تعادل بین کنترل‌های دستی و خودکار ایجاد می‌کند .

۳-Affinity Designer ابتدا به‌عنوان یک ابزار طراحی گرافیکی اختصاصی برای کاربران مک ایجاد شد اما به‌آرامی به ویندوز نیز منتقل شد. تا آنجا که به رابط مربوط می‌شود، Affinity Designer یک رابط کاربری مدرن و بصری ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد تقریباً به‌طور یکپارچه بین آن و Illustrator جابجا شوند. کسانی که در طراحی گرافیک تازه‌کار هستند مشکلی دریافتن تمام ابزارهای اساسی موردنیاز خود نخواهند داشت، بااین‌حال کاربران باسابقه Illustrator راه خود را به تنظیمات و ابزارهای پیشرفته‌تر به‌راحتی خواهند دانست. درواقع، آن‌هایی که به Illustrator و Photoshop عادت کرده‌اند، تقریباً متوجه خواهند شد که منحنی یادگیری برای Affinity Designer تقریباً وجود ندارد. بااین‌حال، Affinity در مقایسه با Illustrator در مورد ویژگی‌ها، ابزارها و میانبرها قدرت کمتری دارد.

 در اینجا برخی از ویژگی‌های اصلی Affinity Designer آورده شده است: رابط بصری برای مبتدیان، رابط آشنا برای کاربران فتوشاپ و ایلاستریتور، طراحی مبتنی بر وکتور و هم بر اساس شطرنجی ،برچسب قیمت پایین ،عالی برای کاربران مک عالی است

 ۴-Inkscape گزینه بعدی لیست ما محصولی است که احتمالاً در نگاه اول وقتی متوجه می‌شوید کاملاً رایگان و منبع باز است شمارا فریب می‌دهد. بااین‌حال، هیچ‌چیز در بخش کیفیت در هنگام ایجاد این محصول قربانی نشده است. این نرم‌افزار قادر به مدیریت محصولات مبتنی بر برداری مانند طراحی بنرها و بیلبوردهای بزرگ است. البته، این نرم‌افزار قدرت کمتری نسبت به محصولات ذکرشده در صدر فهرست ما دارد. این نرم‌افزار به‌طور مداوم به‌روز می‌شود، و شما حتی می‌توانید با کمک‌های مالی کمک کنید تا برنامه را بسیار بهتر کنید. در اینجا برخی از ویژگی‌های اصلی Inkscape آورده شده است: کاملاً رایگان منبع باز است و به‌طور مداوم به‌روز می‌شود. دارای ویژگی‌هایی قابل‌توجه،رایگان است، مبتنی بر برداری است.

۵-vectr آخرین گزینه در لیست ما یکی دیگر از ابزارهای طراحی گرافیکی رایگان مبتنی بر برداری است. این یک ابزار ساده و درعین‌حال قدرتمند است و می‌تواند طرح‌های شمارا به واقعیت تبدیل کند. چیزی که آن را در مقایسه با سایر گزینه‌های لیست ما متمایز می‌کند این است که می‌توان از آن به‌صورت آنلاین استفاده کرد، بنابراین نیازی به اشغال فضای دیسک خود با آن نیست. به‌سادگی مرورگر خود را مرور کنید، به وب‌سایت Vectr مراجعه کنید، وارد حساب کاربری خود شوید و ویرایش را شروع کنید. البته، کسانی که فاقد اتصال اینترنتی قوی هستند، همچنان می‌توانند نرم‌افزار vector  را انتخاب کنند. علاوه بر این، می‌توانید طرح خود را فوراً برای سایر کاربران ارسال کنید و حتی می‌توانید آن را طوری بسازید که آن‌ها بتوانند ویرایش شمارا به‌صورت زنده تماشا کنند. در اینجا برخی از ویژگی‌های اصلی Vectr آمده است: کاملاً رایگان است. می‌تواند هم به‌عنوان یک مشتری آنلاین مبتنی بر وب و هم به‌عنوان مشتری دسکتاپ استفاده شود. حجم بسیار کمی دارد. طراحی مبتنی بر وکتور باکیفیت بالا به اشتراک‌گذاری کار شمارا بسیار آسان می‌کند

طراحی بنر و بیلبورد کار ساده‌ای نیست. حتی اگر دقیقاً بدانید که می‌خواهید آن‌ها چه شکلی به نظر برسند، استفاده از ابزار مناسب برای کار بسیار مهم است اگر می‌خواهید کار را انجام دهید. همیشه هنگام انتخاب ابزار طراحی برای پروژه‌هایی مانند این‌ها به یاد داشته باشید که همیشه از ابزارهای طراحی مبتنی بر برداری استفاده کنید و نه مبتنی بر شطرنجی، زیرا با افزایش اندازه تصویر کیفیت تصویر کاهش می‌یابد.

 

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.