بیلبوردهای تبلیغاتی قدرتمندترین ابزار تبلیغات

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تبلیغات بیلبورد

 بیلبوردها بزرگ‌تر از زندگی هستند. بسیاری از رسانه‌های تبلیغاتی شمارا مجبور می‌کنند که تبلیغات خود را در حاشیه قرار دهید. تبلیغ شما در نوار کناری یک صفحه وب قرار می‌گیرد که بین سه تبلیغ دیگر به‌راحتی نادیده گرفته می‌شود و فراموش می‌شود. بیلبوردها به شما این امکان را می‌دهند که صحنه مرکز تجارت خود را به نمایش بگذارید. آن‌ها به تبلیغ‌کننده این توانایی را می‌دهند که در چند کلمه کوتاه یک پیام پررنگ بزرگ ارسال کند. برخی از محبوب‌ترین بوم‌های بیلبورد عبارت‌اند از:

بیلبوردها مزایای ارزشمندی ازجمله: نمایش برتر و برندسازی مؤثر دارند. درک عمومی از محصول شما اغلب می‌تواند به‌اندازه خود محصول مهم باشد. مردم به‌راحتی طرح‌های رنگی را با مارک‌های خاص مرتبط می‌کنند. مک‌دونالد دارای قوس‌های طلایی معروف است که روی پس‌زمینه‌ای قرمز نمایش داده می‌شود. همه‌وقتی آن تابلو را از دور می‌بینند می‌دانند چه رستورانی است. اگر محصول عالی دارید و مردم در مورد آن اطلاعی ندارند، تجارت با مشکل مواجه خواهد شد. تبلیغات بیلبورد بوم عظیمی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از رنگ‌ها، تصاویر و کلمات برای برندسازی تصویر خود استفاده کنید. در دنیایی که مردم می‌توانند از طریق آگهی‌های بازرگانی به‌سرعت جلو بیایند و پاپ‌آپ‌ها را به حداقل برسانند، بیلبوردها دارای کاربرد همیشگی هستند.

 مردم بیلبوردها را می‌بینند. دنیای خارج از خانه‌های ما پیچیده است و مردم برای راهنمایی به تابلوهای غول‌پیکری نگاه می‌کنند که روی آن‌ها نوشته‌شده است. زمان بهتری از این برای ارسال پیام شما وجود ندارد. برای صاحب کسب‌وکار محلی که سعی می‌کند افراد را به درها جذب کند، یک یا دو آگهی تبلیغاتی بیلبورد که به‌درستی نصب‌شده‌اند، آگاهی فوری برای مخاطبان هدف شما ایجاد می‌کنند. در نظرسنجی اخیر، بیش از 87 درصد از پاسخ‌دهندگان به یاد می‌آورند که در شش ماه گذشته بیلبورد مک دونالد را دیده اند.

تعیین سطح مکان برای اجاره بیلبورد خوب کلیدی است. یک تبلیغ می‌تواند به‌اندازه کیفیت قرارگیری آن مؤثر باشد. خوشبختانه، ما از قبل می‌دانیم که مردم کجا خواهند بود. چند بار درحالی‌که در ترافیک نشسته‌اید به بیرون از پنجره ماشین خود نگاه کرده‌اید و یک تابلوی تبلیغاتی خوب را دیده‌اید؟ آیا تابه‌حال توسط یک بیلبورد به یک رستوران محلی هدایت‌شده‌اید؟ دانستن اینکه بیلبورد خود را کجا قرار دهید همه‌چیز است. شرکت‌های وابسته ما می‌توانند تبلیغات شمارا تقریباً در هر بیلبورد و در هر مکانی قرار دهند. تیم کارشناسان ما به شما در مورد اطلاعات جمعیتی کلیدی مشاوره می‌دهند تا به شما کمک کنند تا تبلیغات خود را در دید بهینه برای مشتریان بالقوه خود قرار دهید


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.