بیلبوردهای تبلیغاتی تعاملی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 بیلبوردهای تبلیغاتی بخشی یکپارچه از محیط ما هستند که در دنیای امروز به‌ندرت موردتوجه یا اظهارنظر قرار می‌گیرند. بنابراین، اکنون نقش تابلوسازان و تبلیغ‌کنندگان برای بهبود تأثیر این نمایشگرها در بین جمعیت عمومی بسیار مهم است. این است که توجه به استفاده از بیلبوردهای تعاملی افزایش پیداکرده است. بسیاری در حال حاضر از بیلبوردهای تعاملی برای درگیر کردن جمعیت هدف خود و ایجاد علاقه به برند خود در صنعت استفاده می‌کنند. در این پست، بیلبوردهای تعاملی و مزایای فراوان آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

 بیلبورد تعاملی تبلیغی است که نیاز به مشارکت فعال از طرف مخاطب دارد. این‌یک تبلیغ است که از طریق یک اقدام تکمیل‌شده توسط یک بیننده تغییر می‌کند. خواه این عمل با استفاده از تلفن هوشمند برای مشاهده یک پیام پنهان در صفحه‌نمایش باشد یا تغییر موقعیت بدن آن‌ها برای مشاهده تبلیغات در یک زاویه خاص برای نشان دادن تبلیغات، بیلبوردهای تعاملی بسیار موفق بوده‌اند.

بیایید به دلایل محبوبیت بیلبوردهای تعاملی در بازار فعلی نگاه کنیم: آن‌ها به متحد کردن مصرف‌کننده و محصول کمک می‌کنند. در بازار فعلی رسانه‌های اجتماعی، برندها به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که پیام‌های بازاریابی آن‌ها، مشتریان را به محصولات و خدماتشان نزدیک‌تر می‌کند. نشان داده‌شده است که این فرآیند یکسان‌سازی به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا با شرکت همسوتر باشند و به افزایش وفاداری مصرف‌کننده نسبت به آن برند کمک کند.

این بخشی از یک فرآیند بازاریابی بلندمدت است که می‌تواند اطمینان حاصل کند که شرکت‌ها یک پایگاه مشتری پاسخگو ایجاد می‌کنند. همچنین بیلبوردهای تعاملی یک ویژگی جدید و هیجان‌انگیز از چشم‌انداز محلی هستند. آن‌ها افراد را گرد هم می‌آورند تا در فرآیند تبلیغات شرکت کنند. و این تضمین می‌کند که برندهایی که از بیلبوردهای تعاملی استفاده می‌کنند، نسبت به رقبای خود که هنوز از نمایشگرهای ثابت استفاده می‌کنند، برتری دارند. مصرف‌کنندگان فعالانه به دنبال این نمایشگرهای تعاملی هستند و این بدان معناست که برندها می‌توانند به‌سادگی با تنظیم نمایشگر و استفاده مؤثر از فن‌های بازاریابی، پایگاه مصرف‌کننده خود را ایجاد کنند.

با توجه به ارتباط روزافزون مصرف‌کنندگان، تنها زمان کمی طول می‌کشد تا یک بیلبورد تعاملی تخیل را به تصویر بکشد و توجه را از سراسر جهان جلب کند. برای کشف بیشتر در مورد چگونگی تغییر بیلبوردهای تعاملی در نحوه ارتباط برندها با مصرف‌کنندگان خود، مستقیماً با گروه متخصص ما صحبت کنید!

بیلبوردهای تعاملی قابلیت تعامل با مخاطبین را دارند. برای مثال  زمانی که شخص از کنار بیلبورد رد شود چراغ‌های بیلبورد روشن شود؛ یا هنگامی‌که لمس می‌شود، پوسترها شروع به حرکت یا پخش صدا کنند. این نوع بیلبوردها به دلیل خاص بودن، کسب‌وکار شما را به‌سرعت بر سر زبان‌ها می‌اندازند. در زیر نام چند بیلبورد تعاملی شناخته‌شده را ذکر داده و توضیح می‌دهیم.

-دریکی از بهترین تبلیغات تعاملی در فضای باز در سال 2016، ریباک یک دوربین سرعت و فناوری ردیابی را در استکهلم نصب کرد که عابران را به چالش می‌کشید تا از کنار نمایشگر فرار کنند. اگر فرد بتواند با سرعت مشخصی بدود، برای سرعت خود با یک جفت کفش جدید ZPump 2.0 پاداش می‌گیرد.

 

-مورد دیگر تابلو چهره کبود و کتک‌خورده یک زن را نشان می‌دهد که در سال 2014 به مناسبت روز جهانی زن در لندن ظاهر شد. این دستگاه از فناوری تشخیص چهره استفاده می‌کرد و هر چه افراد بیشتر به‌صورت زن نگاه می‌کردند، بریدگی‌ها و کبودی‌ها سریع‌تر بهبود می‌یافت.

-موردی دیگری از بیلبوردهای تعاملی یک مربوط به یک خرده‌فروش مستقر در پرو است. این خرده‌فروشی پس از اطلاع از این‌که از هر سه تصادف یک تصادف به دلیل خستگی ایجاد می‌شود، یک تبلیغ OOH ساخت که همچنین به‌عنوان ایستگاه استراحت برای رانندگان خواب‌آلود عمل می‌کند. بیلبورد تعاملی که در یک بزرگراه طولانی قرار دارد از قایق‌های کوچکی ساخته‌شده بود که مانند اتاق‌خواب تزئین شده بودند و به مسافران وای فای رایگان و ماسک‌های خواب ارائه می‌کرد.

-برای راه‌اندازی کمپین «یک استراحت» این برند معروف در کلمبیا، این برند بیلبوردهایی را نصب کرد که وقتی مردم به آن‌ها تکیه می‌کردند می‌لرزیدند و به عابران ماساژی سریع و کاهنده استرس ارائه می‌کردند.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.