تابلوهای ال ای دی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

روزبه‌روز شاهدِ ظهور تابلوهای ال ای دی جدید هستیم. تابلوهای ال ای دی چه به لحاظ پیشرفت تکنولوژی و چه به لحاظ توسعه قطعات الکترونیک در وضعیت بسیار مناسب و روبه رشدی قرار دارند. تکنولوژی‌ها جدید باعث افزایش کیفیت، کاهش وزن و کارایی بالاتر تابلوهای ال ای دی می‌شود. در سال‌های اخیر در تابلوهای به‌جای LED از SMD استفاده می‌شود. برخی ماژول‌ها به‌صورت منحنی طراحی و ساخته می‌شوند. برای مکان‌های اوریب و مورب و زاویه‌دار نیز تابلوهایی با شکل‌های مناسب ساخته می‌شود. موردی که در ارتقاء کیفیت تابلوهای ال ای دی تأثیر بالایی دارد، فاصله SMD ها از هم است. هرچقدر فاصله SMD ها از هم کمتر باشد، تراکم SMD ها بیشتر و کیفیت تابلو بهتر می‌شود. در حال حاضر روزبه‌روز شاهدِ نزدیک شدن SMD ها به هم و افزایش کیفیت تابلوهای ال ای دی هستیم.

بارها گفته‌ایم که تابلوهای ال ای دی گزینه مناسبی برای استفاده outdoor نیست. شرایط محیطی نظیر باران، باد گردوخاک و نور خورشید تأثیر مخربی بر تابلوهای ال ای دی دارد. برای مصارف outdoor تابلوهای فلکسی و چلنیوم پیشنهاد می‌شود. در عوض این تابلوها گزینه مناسبی برای مصارف indoor هستند.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.