تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال برند marvel

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

صفحه‌نمایش دیجیتال در فضای باز برند marvel با طراحی ساده اما مدرن ارائه می‌شود، روشنایی بالا و وضوح FHD عملکرد جذابی را برای این تابلو تبلیغاتی به ارمغان می‌آورد. این تابلوها در پروژه‌های مختلف مانند ایستگاه اتوبوس، پروژه شهرداری، گردشگری و غیره استفاده می‌شوند. این تابلوهای دیجیتال در فضای باز دارای سیستم OMC است که برای نظارت بر وضعیت دما، رطوبت، وضعیت روشن/خاموش صفحه‌نمایش، سرعت کار فن، بررسی اینکه آیا درب به‌خوبی بسته‌شده است و غیره استفاده می‌شوند. در مقایسه با روش تعمیر و نگهداری سنتی سایر تابلوهای تبلیغاتی، سرویس ابری رایگان را برای این سیستم OMC ارائه‌شده است و همچنین سیستم CMS که برای مدیریت محتوا از راه دور استفاده می‌شود، می‌تواند به شما کمک کند تا بااتصال به شبکه، تمام تابلوهای تبلیغاتی نصب‌شده خود را در سراسر شهر یا حتی در سراسر جهان مدیریت کنید و منتظر درخواست شما باشید.

نمایشگرهای علامت دیجیتال فضای باز Marvel توسط تیم مهندسی حرفه‌ای مارول ساخته‌شده است. این نمایشگرها دارای پوشش تمام فلزی باکیفیت بالا با پاشش پودر حرفه‌ای در فضای باز، کابینت سخت و محکم هستند. تیم طراحی مارول ساخت تابلوهای دیجیتال LCD در فضای باز خود را توسعه داده‌اند به‌طوری‌که محدوده روشنایی از 1500 نیت به رسیده است. همچنین در این تابلوها روشنایی نور پس‌زمینه را می‌توان به‌طور خودکار تنظیم کرد و به‌صورت دستی از راه دور تنظیم کرد. همچنین این تابلوها با تغییرات آب‌وهوای سخت محیطی مختلف، مانند ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، مناطق توریستی، تابلوهای دیجیتال ناوبری خیابان، سازگار هستند.

تحت اسکورت هوشمند OMC مارول، تابلوهای دیجیتال ال سی دی در فضای باز می‌تواند به‌راحتی به تغییرات آب‌وهوای محیطی مختلف پاسخ دهند و کاربران می‌توانند به‌راحتی وضعیت کارکرد زمان واقعی دستگاه را در هرزمانی درک کنند، حتی اگر دستگاه از کار بیفتد. تشخیص عیب از راه دور و تعمیر و نگهداری از راه دور از طریق پلت فرم هوشمند نگهداری ابری نیز انجام می‌شود. از سوی دیگر، این محصول دارای عملکرد بسیار عالی در هزینه است. هر دستگاه فضای باز را می‌توان با پلت فرم هوشمند نگهداری ابر و سیستم مدیریت محتوای انتشار ابری ما به‌صورت رایگان پیکربندی کرد. تابلوها marvel نه‌تنها مزایای فنی بلکه مزایای هزینه‌ای نیز دارند.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.