تابلوهای حروف برجسته

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تابلوهای حروف برجسته یک ابزار تبلیغاتی بسیار محبوب برای انواع مشاغل است. برخی از بزرگ‌ترین برندها در سراسر جهان مانند مک‌دونالد، سامسونگ و گوگل از حروف برجسته برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. در ساده‌ترین حالت، علائم حروف برجسته، حروفی هستند که از آلومینیوم بریده‌شده (حروف چلنیوم) یا از پلاستیک ساخته‌شده‌اند و روی یک صفحه پشتی بدون نور نصب‌شده‌اند. در تابلوهای حروف برجسته مدرن استفاده ویژه‌ای از نورپردازی می‌شود. در این تابلوها با نوارهای ال ای دی یا سایر تجهیزات روشنایی اقدام به روشن کردن حروف برجسته می‌کنند. گاهی اوقات، هر حرف بسته به‌اندازه و جایی که باید قرار گیرد، یک نصب جداگانه دارد. علائم حروف LED نیز بسیار محبوب هستند. تابلوهای حروف برجسته در کسب‌وکار در فضای باز بسیار متنوع هستند و می‌توانند مطابق با نیازهای تجاری شما سفارشی شوند.

tabloravanled.com14001216 19

تابلوهای حروف برجسته را می‌توان به هر شکل یا اندازه‌ای سفارشی کرد. تابلوهای حروف اگر به‌درستی طراحی شوند این توانایی رادارند که کسب‌وکار شمارا به یک نقطه عطف تبدیل کنند.

 √مزایای حروف برجسته تبلیغاتی: به‌طورکلی حروف برجسته نسبت به سایر علائم دوبعدی با ارتفاع و عرض یکسان بزرگ‌تر هستند و دلیل آن ساده است، عمق فیزیکی بیشتری دارند. این باعث می‌شود که آن‌ها به‌شدت در معرض دید عابران قرار گیرند. چه نورانی باشند چه نباشند، شکل آن‌ها متضمن برجسته شدن آن‌هاست.

 √متمایز بودن - علائم حروف برجسته بسیار قابل تنظیم هستند، آن‌ها می‌توانند صدای کلی برند شما را کاملاً منعکس کنند. استفاده از رنگ‌های متمایز و لوگوی برند شما آن‌ها را منحصربه‌فرد می‌کند. √درخشان - با گزینه‌های مختلف برای روشنایی مانند، نور جلو، نور پس، ترکیبی از جلو و نور پشت، علائم کانال به‌شدت می‌درخشند. اگر به‌درستی طراحی شوند، می‌توانند تأثیری به‌یادماندنی در بینندگان بگذارند.

tabloravanled.com14001216 16

سرمایه‌گذاری در تابلوهای تبلیغاتی سفارشی یک تصمیم بسیار مهم برای هر سازمانی است. یک تابلوساز باتجربه نه‌تنها تابلوهای باکیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه به شما در انتخاب ارتباط تصویری مناسب کمک می‌کند.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.