تابلو تبلیغاتی برای فروشگاه‌های طلا و جواهرات

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

صاحبان فروشگاه‌های طلا و جواهرات از مشتری‌های متمول تابلوهای تبلیغاتی هستند. این افراد همواره کیفیت را در نظر می‌گیرند و خواهان تابلوتبلیغاتی باکیفیت و جذاب هستند. در بسیاری از این فروشگاه‌ها از دو نوع مختلف تابلو تبلیغاتی استفاده می‌شود؛ تابلو تبلیغاتی outdoor و تابلو تبلیغاتی indoor.

تابلوهای تبلیغاتی indoor به‌صورت تابلوهای سردرب بر روی مغازه‌های طلا و جواهرفروشی نصب می‌شود. این تابلوها معمولاً از نوع تابلو چلنیوم هستند.

تابلوها indoor در درون مغازه و برای نمایش قیمت‌ها استفاده می‌شوند. این تابلوها معمولاً از نوع تابلو ال ای دی، تلویزیون شهری هستند.

ما نیز خدمات تولید انواع تابلو تبلیغاتی برای فروشگاهها را انجام می‌دهیم.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.