تابلو فلکسی مهتابی خور

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکنواختی نور در تابلوفلکسی مهتابی خور

یکی از مواردی که تولیدکنندگان تابلوفلکسی مهتابی خور باید رعایت کنند، یکنواختی نور و عدم وجود سیاهی در این تابلوها است. برای انجام این موارد تابلوساز باید تجربه و مهارت لازم را داشته باشد. تابلوساز برای ایجاد روشنایی یکنواخت و مناسب مواردی را باید رعایت کند که در زیر این موارد را ذکر می‌کنیم.

-فاصله بین زمینه و پارچه: فاصله بین زمینه و پارچه بایستی از 16 تا 20 سانتیمتر باشد (در تابلوهای فلکسی با نور SMD این اندازه بایستی 9 سانتیمتر باشد).

-تعداد مهتابی‌ها: تعداد مهتابی‌ها مورداستفاده در این تابلوها 4 مهتابی در هر متر است.

-انجام چیدمان دقیق

اگر موارد ذکرشده در بالا رعایت نشود و تعداد مهتابی‌ها کم باشد، باعث ایجاد سیاهی در تابلوفلکسی می‌شود

تابلوفلکسی مهتابی خور

یکی از بهترین و زیباترین تابلوهای تبليغاتی،تابلوهای فلکسی مهتابی خور(smd خور) است . در این تابلوهای از فلکسی با جنس بسیار خوب و مرغوبی استفاده‌شده است .در پشت این تابلوها از آهن و ورق گالوانیزه استفاده می‌شود . بالطبع هر تابلویی که نور داشته باشد زیباتر و جذاب‌تر دیده می‌شود.تابلوهای فلکسی مهتابی خور نیز همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست دارای نور می‌باشند.مهتابی‌ها به ترتیب با فواصل 30 سانتیمتری از هم قرار داده می‌شوند .ترانس‌های مخصوص مهتابی تابلو می‌باشند که نور متعادل می‌دهند .این ترانس‌ها و مهتابی‌ها به ضربه حساس نیستند ازاین‌رو طول عمر بالایی دارند .شکل زیبا و منحصربه‌فرد این تابلوها سبب شده که مشتریان بسیاری جذب این محصولات شوند.

 

 

newworksample 14000121 2

تابلوهای فلکسی به دلیل جلوه خاص و منحصربهفرد، کیفیت بالا قیمت مناسب  همیشه مشتریان و طرفداران خود را داشته است. با پیشرفت فنّاوری و استفاده از طرح‌ها و قطعات جدید در طراحی و ساخت تابلوهای فلکسی، این تابلوها به شکل و فرم گذشته خود فاصله زیادی گرفته‌اند و روزبه‌روز بر کیفیت، زیبایی و کارایی آن افزوده‌شده است.

برای مشاهده نمونه کار تابلوفلکسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

 

مطالب و مقالات مرتبط

فروش تابلو چلنیوم

تابلو فلکسی

تلویزیون شهری

ساعت مسجدی

دانلود نرم افزار تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی

تعمیر تابلو

تابلوسازی

فروش تابلو چلنیوم در تهران

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.