تبلیغات داخلی و خارجی چیست و چه تفاوتی باهم دارند؟

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رسانه‌های تبلیغاتی داخلی و خارجی هر دو روش‌های تبلیغاتی موفق خود را به خود اختصاص می‌دهند، اما چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟ و آیا در صورت استفاده باهم مؤثر هستند؟ چگونه کمپین تبلیغاتی داخلی و خارجی خود را مدیریت کنیم؟ تعاریف و تفاوت تبلیغات داخلی را می‌توان این‌گونه تعریف کرد - نوعی از تبلیغات که در آن پیام‌ها و اعلانات مربوط به کالاها، رویدادها یا خدمات در یک منطقه بسته که شما کنترل می‌کنید منتشر می‌شود. بنابراین، در اصطلاح روزمره، تبلیغاتی که در سوپرمارکت‌ها، کافی‌شاپ‌ها، توالت‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و باشگاه‌های ورزشی مشاهده می‌کنید، همگی نمونه‌هایی از تبلیغات داخلی خواهند بود.indoor and outdoor billboards

 انواع تبلیغات داخلی عبارت‌اند از: پوسترهای تبلیغاتی، تراکت، گرافیک کف، پنجره‌های مغازه، غرفه‌های تبلیغاتی، جدول اطلاعات، جعبه‌های نور، بنرها و انواع بیلبوردهای تبلیغاتی

 تبلیغات در فضای باز هر چیزی است که کسب‌وکار، رویداد یا محصول شمارا در فضای باز تبلیغ می‌کند، می‌تواند به‌عنوان تبلیغات در فضای باز طبقه‌بندی شود. انواع تبلیغات در فضای باز عبارت‌اند از: بیلبوردها تبلیغات ایستگاه اتوبوس بنرها، روکش‌های ساختمانی، پرچم‌ها نمای داخلی و خارجی اتوبوس، تاکسی و وسایل نقلیه تجاری علائم در فضای باز تبلیغات داخلی با عمق بیشتر.

 تبلیغات داخلی این قدرت را دارد که بینندگان را وادار کند و در تجارت تفاوت ایجاد کند. این راهی برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان، درحالی‌که در محل شما حضور دارید، برای فروش بیشتر و افزایش هزینه آن‌ها است. مخاطبان شما باید حداقل نیمه فعال باشند، نه مانند تبلیغات در فضای باز که شرکت‌های مختلف را به‌طور هم‌زمان برای جلب‌توجه رقابت می‌کنند.

 مزایای تبلیغات داخلی چیست؟ تبلیغات داخلی مزایای زیادی دارد. آن‌ها عبارت‌اند از:

 به‌راحتی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می‌کنند.

 با انتخاب مکان مناسب برای نمایش تبلیغات خود می‌توانید کمپین‌های داخلی خود را به کسانی که واقعاً مهم هستند نزدیک کنید. به‌عنوان‌مثال، یک سوپرمارکت می‌تواند پیشنهاد‌ها لاگر خود را در کنار گوشت آماده برای BBQ تبلیغ کند.

 سطوح نگهداری قوی - کمپین های تبلیغاتی داخلی سطوح نگهداری قوی‌تری نسبت به کمپین های بازاریابی سنتی ایجاد می‌کنند، با میانگین زمان مشاهده بین یک تا سه دقیقه. آن‌ها برای مدت طولانی‌تری دیده می‌شوند.

 گزینه‌های خلاقیت نامحدود – آژانس‌های بازاریابی بیش از هر زمان دیگری خارج از چارچوب فکر می‌کنند. کمپین‌های تبلیغاتی درخشان و استراتژیک ایجاد می‌کنند که نوآورانه، خلاقانه و هوشمندانه هستند. استراتژی‌هایی مانند نقشه‌برداری طرح‌ریزی یا گرافیک کف، راه بسیار خوبی برای جلب‌توجه مخاطب هستند و زمانی که به‌خوبی انجام شوند به‌یادماندنی هستند.

 به‌طور باورنکردنی مقرون‌به‌صرفه - در مقایسه با روش‌های سنتی مانند مواد چاپ استاندارد (بروشورها و غیره) یا خدمات پستی هدفمند، تبلیغات داخلی ارزش بالایی برای پول دارد که وقتی در مکان مناسب قرار می‌گیرد، تمام راه‌حل‌های رسانه چاپی دیگر را کاملاً کاهش می‌دهد. تبلیغات در فضای باز با عمق بیشتر در یک روز عادی، شما بدون اینکه متوجه شده باشید یا پیامی را دریافت کنید، از جلوی چند نمونه از تبلیغات بیرون می‌گذرید.

 با پیشرفت زمان، رقابت در اکثر صنایع در حال افزایش است و جلب‌توجه مشتری معمولی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.. تبلیغات در فضای باز یک رسانه بازار انبوه است و به همین دلیل زمانی که برای پیام‌های گسترده، برندسازی و کمپین‌های پشتیبانی استفاده می‌شود، مؤثرتر است. پیام‌های درهم‌وبرهم و گیج‌کننده فقط درک پیامی را که می‌خواهید به آن منتقل کنید و زمان کمی برای دریافت تبلیغات شما برای مخاطب سخت‌تر می‌کند؛ پول شمارا هدر خواهد داد.

نکاتی برای تبلیغات موفق در فضای باز: تبلیغات در فضای باز یک‌راه عالی برای جلب‌توجه کسب‌وکار یا رویداد شماست، اما اشتباه گرفتن آن می‌تواند بسیار آسان باشد. در اینجا چند نکته ارزشمند وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که کمپین تبلیغاتی مهم در فضای باز خود را میخکوب می‌کنید: برنامه‌ریزی دقیق و دقت - در دنیایی که ماتحت کنترل تلفن‌های هوشمند و فناوری پیشرفته هستیم، توجه افراد عادی به صفحه‌نمایش کوچک جلویی جلب می‌شود و نه تبلیغات اطرافشان. شما باید به‌دقت برنامه‌ریزی کنید و ایده‌ای تولید کنید که باعث شود آن‌ها بخواهند نگاه خود را از تلفن خود دور کنند و به آن محدوده توجه ارزشمند نفوذ کنند.

 تاکتیک‌های خود را در فضای باز قابل اشتراک‌گذاری کنید - تبلیغات فضای باز شما به عامل شگفت‌انگیزی نیاز دارد. کاری کنید افرادی که تبلیغات شمارا در خیابان می‌بینند بخواهند توقف کنند، عکس بگیرند و آن را در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. پول خود را در مکان‌های کم ترافیک هدر ندهید – برای اینکه کمپین تبلیغاتی خود تا آنجا که می‌تواند موفق باشد، باید تا حد امکان به کمپین تبلیغاتی خود توجه کنید. بیلبوردهای ارزان در مکان‌های خلوت و غیر مرتبط معمولاً هدر دادن پول هستند زیرا ترافیک زیادی دریافت نمی‌کنند. یک بیلبورد که یک‌میلیون بازدید داشته باشد بهتر از پنج جایگزین ارزان‌تر است که هرکدام 200000 بازدید می‌کنند. اما مکان برنده واقعی جایی است که ترافیک بسیار مرتبط تبلیغات شمارا می‌بیند.

 تکنیک پیام‌رسانی – وقتی نوبت به پیام‌رسانی می‌شود، باید در نظر داشته باشید که مقدار کمی به شما کمک می‌کند. علاقه بیننده حداکثر یک یا دو ثانیه است، بنابراین بیلبورد را ساده نگه‌دارید و اجازه دهید تصاویر خیره‌کننده شما کار را انجام دهند.

تبلیغات داخلی و خارجی یک مشارکت خوب ایجاد می‌کند مردم اغلب در هنگام طراحی و برنامه‌ریزی کمپین تبلیغاتی خود تحت این تصور قرار می‌گیرند که فقط می‌توانند از یکی یا دیگری استفاده کنند. درست نیست. درواقع، هنگامی‌که آن‌ها در پشت سر هم استفاده می‌شوند، کاملاً نیرومند هستند. با استفاده از هر دو رسانه تبلیغاتی، تجربه بازاریابی مفیدتری را برای مخاطبان هدف خود ایجاد می‌کنید. تبلیغات در فضای باز شما باید فقط برای اهداف جذاب استفاده شود. تصاویری خیره‌کننده و پیام‌های ساده اما جذاب باید کافی باشد تا خواننده را به خود جذب کند و او را وادار به کسب اطلاعات بیشتر کند. سپس از روش‌های تبلیغات داخلی خود به‌عنوان یک نقطه اطلاعاتی استفاده کنید که در آن مصرف‌کننده می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد کسب‌وکار، رویداد یا محصول شما پیدا کند.

 شرکت چاپ خود را با دقت انتخاب کنید این کاملاً حیاتی است که با کسب‌وکار چاپ مناسبی که مطابق با نیازهای کمپین و تجارت شما باشد کارکنید. در غیر این صورت کل چیز می‌تواند یک شکست کامل باشد.

 در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که چگونه می‌توانید مطمئن شوید که با افراد مناسب کار می‌کنید:

 نمونه کارها آن‌ها را بررسی کنید - آن‌ها ممکن است درگذشته روی کمپین های مشابهی کارکرده باشند که می‌توانند به شما کمک کنند که آیا آن‌ها برای شما مناسب هستند یا نه.

 بررسی‌ها و توصیفات را بخوانید - به شما کمک می‌کند تا میزان موفقیت گذشته آن‌ها را در کمپین های مشابه شما مشاهده کنید.

 صرفاً بر اساس قیمت قضاوت نکنید - بدیهی است که همه دوست دارند هزینه‌ها و درآمدهای دریافتی را تا حد امکان بالا نگه‌دارند. اما، قیمت ارزان‌تر اغلب می‌تواند به معنای بی‌تجربه بودن یا کیفیت یا محصول و خدمات پایین‌تر باشد.

 تحت تأثیر قیمت ارزان جذاب قرار نگیرید. دورهم جمع شوید و ایده‌ها را بنویسید - این به شما ایده بیشتری می‌دهد که آیا شرکت می‌تواند انتظارات شمارا برآورده کند

چگونه کمپین تبلیغاتی داخلی و خارجی خود را مدیریت کنیم؟

در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که چگونه می‌توانید پروژه خود را به‌راحتی مدیریت کنید: محصولات قابل تحویل را در تیم خود اختصاص دهید تا بتوانید به‌وضوح ببینید چه کسی مسئول کدام کار و همچنین پیشرفت آن است. این به تیم شما و آژانس تبلیغاتی موردعلاقه شما حس مسئولیت‌پذیری می‌دهد.

 پیش‌بینی منابع خود را دست بالا نگیرید. صادق باشید. اگر می‌دانید که ظرفیت مناسب برای رسیدن به آن‌ها را ندارید، پیش‌بینی ضرب‌الاجل‌های تعیین‌شده فایده‌ای ندارد.

 از زنجیره‌های ایمیل پیچیده اجتناب کنید. این امر احتمال سردرگمی را در همه طرف‌ها به حداقل می‌رساند.

 علائم و برنامه‌ریزی در فضای باز خود را کامل کنید بنابراین، اکنون تفاوت بین تبلیغات داخلی و خارجی را می‌دانید، وقت آن است که کمپین خود را کامل کنید.

 طراحی شما باید در نقطه موردنظر باشد، پیام شما باید سریع و جذاب باشد و تصاویر شما باید جذاب باشد.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.