تعمیر و نگهداری تابلو تبلیغاتی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برای داشتن تابلوهای تبلیغاتی مؤثر تنها ساخت و نصب آن کافی نیست. تابلو تبلیغاتی باید در زمان‌های مشخص بازرسی و در صورت نیاز تعمیر و به‌روزرسانی شوند. تابلوهای تبلیغاتی باید همیشه در شرایط ساختاری ایمن، قابل‌ارائه و خوب نگهداری شوند، ازجمله تعویض موارد معیوب قطعات، رنگ‌آمیزی، رنگ‌آمیزی مجدد، تمیز کردن، بررسی نکات امنیتی و سایر اقدامات موردنیاز.

به مجموعه اقدامات ذکرشده در بالا تعمیر و نگهداری گفته می‌شود. مسئول تعمیر و نگهداری تابلو باید کلیه موارد ذکرشده را رعایت کند.

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی بهترین راه برای برقراری ارتباط در مورد خود با طیف گسترده‌ای از مشتریان است، اما تنها زمانی موفقیت‌آمیز است که ساختار تبلیغاتی در تمام طول مدت به‌درستی عمل کند: بدون نقص، بدون لامپ‌های سوخته، بدون پارگی و... . چه بسی تابلوهای تبلیغاتی زیبا به دلیل خراب شدن قطعات در بلندمدت تأثیر تبلیغاتی خود را از دست می‌دهند.

ما اقلام مصرفی، اقلام جعبه نور، تابلوها، بنرهای تقاطع خیابان، چراغ‌های نئون، به‌طور خلاصه هر آنچه برای تعمیر سریع و باکیفیت سازه‌های تبلیغاتی نیاز دارید را در انبارهایمان داشته و در صورت نیاز در تعمیر و نگهداری استفاده می‌کنیم. بازرسی و تعویض عناصر ساختاری فرسوده یا آسیب‌دیده، سرویس و تعمیر سیم‌کشی، تعویض لامپ، ماژول و مهتابی‌ها، تعویض سیم‌های فشارقوی، ترانسفورماتورهای فشارقوی، و ... ازجمله مواردی هست که ما در تعمیر و نگهداری تابلو انجام می‌دهیم.

تعمیر و نگهداری سازه‌های تابلو تبلیغاتی: سازه‌های تابلو تبلیغاتی از بخش‌های مهم تابلو تبلیغاتی هستند. ما تعویض جزئی و کامل سازه‌های قدیمی را با جایگزینی با سازه‌های جدید مشابه انجام می‌دهیم.

عقد قرارداد پشتیبانی

 هنگامی‌که قرارداد پشتیبانی مشتری را منعقد می‌کنید، ما به‌طور مستقل اطمینان می‌دهیم که تمام ساختارهای تبلیغاتی، چه در بیرون و چه در داخل ساختمان در شرایط خوبی هستند و جذاب به نظر می‌رسند.

ما برای مشتریان خود در صورت لزوم، بازدید سریع متخصصان و تعمیرات یا نصب سازه‌های تبلیغاتی فوری همراه با خرید کلیه مواد موردنیاز را تضمین می‌کنیم.

 

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.