تلویزیون های شهری outdoor با مقاومت بالا

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تلویزیون‌های شهری انواع مختلفی دارند. برخی از تلویزیون‌های شهری برای استفاده به‌صورت 24 ساعته و برای شرایط سخت و شدید در فضای باز مناسب ساخته می‌شوند. شرایط نظیر طوفان و باران و شرایط بسیار گرم یا سرد! واضح است که این تلویزیون‌ها بایستی ضد آب باشند و همچنین دارای سیستم‌های خنک‌کننده قدرتمندی باشند. جدا از کاربرد تبلیغاتی در سطح شهر، از این تلویزیون‌های شهری می‌توان در کارخانه‌ها، تأسیسات پردازش مواد غذایی، معادن، پالایشگاه‌های نفت، سایت‌های ساخت‌وساز، فرودگاه‌ها، کشتی‌ها، بنادر کشتیرانی، سکوهای گاز و نفت در مناطق قطبی، بیابانی یا حتی مناطق گرمسیری استفاده کرد.

این تلویزیون‌ها نباید با صفحه‌نمایش تلویزیون‌های داخلی معمولی که در محفظه‌ها یا محفظه‌های محافظ جداگانه قرارگرفته‌اند اشتباه گرفته شود. تلویزیون‌های شهری تبلیغاتی کاملاً مهروموم‌شده و برای استفاده در شرایط مرطوب، گردوغبار و کثیف اگر هوا مرطوب یا مرطوب است. صفحه‌نمایش تلویزیون ما 100% ضد آب و مقاوم است و در برابر همه رطوبت ازجمله مه، باران، برف و همچنین آلودگی، گردوغبار و حشرات مقاوم است. این تلویزیون‌ها با کنترل ترموستاتیک برای استفاده در گرما و سرمای شدید می‌باشند؛ اگر هوا خیلی گرم یا خیلی سرد باشد، ترموستات تضمین می‌کند که تلویزیون در بهترین دمای کاری باقی می‌ماند، حتی اگر دمای بیرونی ممکن است از -20 تا +55 درجه سانتی‌گراد متغیر باشد.

تلویزیون‌های شهری ما دارای صفحه‌نمایش ضد تابش و انعکاس است. این صفحات برای استفاده در نور روشن و مستقیم خورشید مناسب است؛ اگر هوا خیلی روشن است، پوشش‌های ضد تابش و ضد انعکاس صفحه‌نمایش ما تضمین می‌کنند که تصاویر تلویزیون در فضای باز و در نور آفتاب روشن و در داخل در نورهای مصنوعی روشن کاملاً قابل‌خواندن هستند.

 صفحه‌نمایش تلویزیون با روشنایی بالا برای استفاده در آب‌وهوای کسل‌کننده یا مکان‌های تاریک اگر هوا کسل‌کننده یا ابری باشد، سنسورهای داخلی صفحه‌نمایش LED ما به‌طور خودکار سطح روشنایی را تنظیم می‌کنند تا بهترین تصویر ممکن را ارائه دهند و درعین‌حال به‌صرفه جویی در انرژی کمک کنند.

ما انواع تلویزیون شهری با بالاترین کیفیت را ارائه می‌کنیم. تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات ما دریافت کنید.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.