توصیه هایی مهم هنگام طراحی تابلو تبلیغاتی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اگر تصمیمتان برای خرید تابلو تبلیغاتی قطعی شده است، اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که بیلبورد شما ساده باشد یا دیجیتال. هر دو گزینه می‌توانند کسب‌وکار شمارا با قرار گرفتن در معرض عالی قرار دهند - پس چگونه انتخاب می‌کنید؟

بیلبوردهای دیجیتال، درحالی‌که با نورها و حرکت تبلیغات شما چشم‌نوازتر هستند، برای تبلیغات کوتاه‌مدت مناسب‌ترند، درحالی‌که بیلبوردهای ثابت به این معنی است که شما فضای تبلیغاتی را به اشتراک نمی‌گذارید و از نمایش تبلیغات خود سود می‌برید. 24/7. زمانی که این تصمیم گرفته شد، زمان طراحی فرارسیده است! برای کشف برخی از نکات ما برای بیلبوردهای تبلیغاتی مؤثر، ادامه مطلب را بخوانید.

1- یکی از نکات کلیدی طراحی بیلبورد ساده نگه‌داشتن آن تا حد امکان است. مخاطبان شما در حال حرکت خواهند بود، بنابراین زمانی برای خواندن جزئیات نخواهند داشت. تصاویر و فونت‌های پررنگ بزرگ دریافت پیام را برای شخصی که در حال رانندگی یا قدم زدن از کنارش می‌گذرد آسان‌تر می‌کند. هنگامی‌که بیلبورد خود را ایجاد می‌کنید، باید محل قرارگیری بیلبورد را در نظر بگیرید و آن را به‌طور مناسب برای مخاطبان خود طراحی کنید، اعم از ترافیک عابر پیاده یا وسایل نقلیه. به‌عنوان‌مثال، شخصی که در یک بزرگراه سفر می‌کند، زمان بیشتری برای مشاهده بیلبورد شما خواهد داشت. هرچه تبلیغات شما بزرگ‌تر و واضح‌تر باشد، مدت بیشتری باید تبلیغ شمارا جذب کند. در مقابل، عابران پیاده می‌توانند با سرعت آرام‌تری حرکت کنند. یک بیلبورد کوچک‌تر در کنار مسیر پیاده‌روی می‌تواند جزئیات کمی بیشتر داشته باشد. اما به یاد داشته باشید، اکثر مردم نمی‌ایستند تا بیلبورد شمارا ببینند. بیلبورد باید تا حد امکان ساده نگه‌داشته شود.

2 متمایز شدن از جمعیت: اغلب بیلبوردها در مناطق مشخصی گروه‌بندی می‌شوند. این بدان معناست که تعدادی از تبلیغات وجود دارد که می‌تواند توجه مشتری بالقوه شمارا به خود جلب کند - بنابراین شما نیاز به طرحی دارید که ظاهر شود. چگونه می‌توانید با کمترین اطلاعات بیشترین تأثیر را داشته باشید و درعین‌حال آن را به‌یادماندنی نگه‌دارید؟ ما طراحان باتجربه‌ای داریم که می‌توانند به شما در ایده‌های طراحی تبلیغات بیلبورد کمک کنند، اما ابتدا چند سؤال کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: آیا یک پیام ساده دارید؟ آیا چیزی را تبلیغ می‌کنید که نیاز به توضیح دارد؟ آیا گرافیک می‌تواند مؤثرتر از کلمات باشد؟ بیلبوردهای دیجیتال با نور و حرکت خودنمایی می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کمتر، بیشتر است، چشمک زدن و حرکت زیاد، خواندن بیلبورد را دشوار می‌کند. یکی از بهترین نکات طراحی بیلبورد دیجیتالی ما این است که متمایز بودن از بین جمعیت به معنای بزرگ‌ترین یا پر سر و صداترین نیست. این به معنای داشتن طرحی است که بیلبورد شمارا موردعلاقه یک شخص قرار می‌دهد.

3-طراحی به‌یادماندنی: افراد مؤثر در ذهن شما باقی می‌مانند. در مورد بیلبوردها هم همین‌طور است. اگر بیلبورد شما چیزی جذاب یا منحصربه‌فرد دارد، مخاطبان شما می‌توانند جزئیات را بعداً به خاطر بیاورند. وقتی رانندگی می‌کنید یا از کنار یک بیلبورد عبور می‌کنید، بعداً پیام را به خاطر می‌آورید زیرا این پیام توجه شمارا برانگیخته است - و دفعه بعد که رانندگی می‌کنید یا از کنار آن عبور می‌کنید، توجه بیشتری خواهید داشت. این‌گونه است که بیلبوردها می‌توانند روش‌های بسیار مؤثری برای تبلیغات باشند. آن شخص درواقع به دنبال تبلیغ شماست، برخلاف اینکه به‌طور مکرر در چهره او قرار بگیرید، همان‌طور که در سایر اشکال تبلیغات، مانند رسانه‌های دیجیتال وجود دارد.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.