در بیلبوردها از چه فونتی استفاده کنیم.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تایپوگرافی نقش مهمی در تابلوهای تبلیغاتی دارد، بنابراین نحوه استفاده از تایپوگرافی یا بهترین فونت برای بیلبورد می‌تواند چالشی مهم باشد. تایپوگرافی نقش مهمی در طراحی بیلبورد دارد. حتی اگر پیامی جذاب داشته باشید، استفاده از تایپوگرافی اشتباه توجه مخاطب را جلب نخواهد کرد.

 برای کمک به حرکت در میدان مین فونت، در اینجا چند نکته برتر تایپوگرافی تبلیغات در فضای باز آورده شده است.

متن شما باید از فاصله دور خوانا باشد و این زمان محدود است. مهم نیست که کمپین شما چقدر قانع‌کننده باشد، اگر کسانی که محتوای شما را مشاهده می‌کنند نتوانند آن را بخوانند، بدون اینکه نگاهی دوباره به آن داشته باشند، ازآنجا عبور می‌کنند. بنابراین، باید مطمئن شوید که خواندن و درک آن برای مردم در یک نگاه واضح است، زیرا شما فقط 3 تا 6 ثانیه فرصت دارید تا محتوای خود را به‌حساب بیاورید.

عوامل مهمی که باید برای تایپوگرافی تبلیغات در فضای باز مؤثر در نظر گرفت عبارت‌اند از:

 √فونت ساده و جذاب

√اندازه فونت

√رنگ چشم‌نواز

پیام شما باید در فاصله بیش از 1000 فوت خوانا باشد. فاصله کافی بین هر حرف را حفظ کنید. حروفی که خیلی فاصله‌دارند یا خیلی نزدیک هستند پیامی را به‌راحتی قابل‌درک نمی‌کنند. بنابراین، ما باید چیزی را انتخاب کنیم که از فاصله دور و نزدیک هر دو قابل‌خواندن باشد. به یاد داشته باشید که باید پیام خود را از طریق متن خود منتقل کنید، بنابراین نیازی به استفاده از فونت‌های فانتزی نیست. همچنین نباید از فونت‌های فانتزی و نازک استفاده کنیم زیرا خواندن و درک آن‌ها از مکان‌های دور در زمان کمتر دشوار است.

فونت‌های Sans Serif مانند Arial، Calibri، Verdana، Tahoma و Helvetica برای تابلوهای تبلیغاتی عالی هستند. این فونت‌ها ساده، مدرن و به‌راحتی قابل‌درک هستند، آن‌ها انتخاب مناسبی برای تایپوگرافی برای طراحی‌های مؤثر در تابلو تبلیغاتی هستند.

 نکته کلیدی این است که از اندازه فونت بزرگ استفاده کنید تا بینندگان بتوانند پیام را از فاصله دور جذب کنند. فونت‌های بزرگ اجازه خواندن در فواصل بیشتر را می‌دهد و به بیننده زمان بیشتری برای پردازش پیام شما می‌دهد.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.