ساخت تابلو تبلیغاتی ویترینی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تابلوهای تبلیغاتی ویترینی همان‌طور که از نام آن پیداست در داخل ویترین‌های فروشگاه‌ها و مغازه‌ها استفاده می‌شوند. تابلوهای تبلیغاتی ویترینی صرفاً جنبه زیبایی سازی و تبلیغاتی در ویترین دارند. تابلوهای تبلیغاتی ویترینی معمولاً به‌صورت تابلوهای روان ال ای دی و تابلو چلنیوم می‌باشند.

طرح این تابلوها هر چیزی می‌تواند باشد. لوگوی مجموعه، تصاویری از محصولات و خدمات و هر چیز دیگری را می‌توان در قالب تابلو تبلیغاتی ویترینی طراحی و استفاده کرد. این تابلوها در اندازه‌های کوچک و مینیاتوری ساخته می‌شوند. این تابلوها خصوصیاتی دارند که در زیر به ذکر برخی از این خصوصیات می‌پردازیم.

-قابلیت جابه‌جایی

-قیمت مناسب

-زیبایی و چشم‌نوازی بالا

-نصب ساده

 تابلوهای تبلیغاتی ویترینی ایده‌ای نو و خلاقانه

درحالی‌که سطح شهر پر است از تابلوهای تبلیغاتی ریزودرشت ازاین‌رو در صورت استفاده از تابلوهای تبلیغاتی بیرونی، تبلیغات شما در میان سایرین گم می‌شود. درحالی‌که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی ویترینی شمارا متمایزتر از دیگران می‌کند.

هر چیزی که بر روی این تابلوها قرار گیرد قطعاً موردتوجه قرار می‌گیرد. این امر همچنین باعث افزایش آگاهی از نام تجاری در مورد بسیاری از محصولات شما برای خرید می‌شود.

استفاده از رنگ‌های شاد در این تابلوها، می‌تواند علاقه مشتریان را برانگیزد و مشتریان بیشتری را برای حمایت از فروشگاه جذب کند. این تابلوهای تبلیغاتی سبک جدیدی از تبلیغات است که به‌شدت باعث جلب نظر مشتریان شما می‌شود.

رنگ‌ها به حفظ نام تجاری کمک می‌کنند زیرا مردم قطعاً مارک را به یکرنگ خاص در طول زمان مرتبط می‌کنند. این تاکتیک بازاریابی دیجیتال پایدار مطمئناً راهی هوشمند برای تشخیص خود از رقبا در مقایسه با بازاریابی سنتی است! افزایش فروش - استفاده از تخته‌های و تابلوهای تبلیغاتی داخلی هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

منابع

تیم تحریریه تابلوسازی مکاترونیک

سایت https://www.theodmgroup.com

 

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.