ساینیج دیجیتال چیست ؟

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با افزایش محبوبیت محتوای دیجیتال پویا، دنیای تجارت از تابلوهای دیجیتال تعاملی و در مقیاس بزرگ استقبال می‌کند. اما ماهیت این تابلوها چیست و چگونه می‌توان از آن به نفع خود استفاده کرد؟ در این مطلب توضیحاتی در مورد اینکه ساینیج دیجیتال چیست، و اینکه چگونه می‌تواند راه‌حل مناسب برای کسب‌وکار باشد توضیح داده‌شده است.

 ساینیج دیجیتال، که گاهی علامت الکترونیکی نیز نامیده می‌شود، به فناوری‌های نمایشی مانند تابلوهای ال ای دی و تلویزیون‌های شهری گفته می‌شود. نمایشگرهای ساینیج دیجیتال برای نمایش واضح صفحات وب، ویدیوها، مسیرها، منوهای رستوران، پیام‌های بازاریابی یا تصاویر دیجیتال اشاره دارد. تابلوهای دیجیتال در تنظیمات مختلف - فضاهای عمومی، موزه‌ها، عرصه‌های ورزشی، کلیساها، ساختمان‌های دانشگاهی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، فضاهای شرکتی و رستوران‌ها - برای ارائه مسیریابی، پیام‌رسانی، بازاریابی و تبلیغات در فضای باز کار می‌کنند. نمونه‌هایی از تابلوهای دیجیتال ساینیج دیجیتال می‌تواند برای ارائه اطلاعات عمومی، انتقال ارتباطات داخلی یا به اشتراک‌گذاری اطلاعات محصول برای افزایش خدمات مشتری، تبلیغات و شناخت برند استفاده شود. این‌یک راه قدرتمند برای تأثیرگذاری بر رفتار و تصمیم‌گیری مشتری است، درحالی‌که تجارب مصرف‌کننده را از طریق صفحه‌نمایش‌های تعاملی افزایش می‌دهد.

digital signage

 اکنون‌که می‌دانید علامت دیجیتال چیست، به چند روش موردعلاقه ما که می‌توان از آن استفاده کرد نگاهی بیندازید: تبلیغات نمایشگرهای علامت دیجیتال مکانی عالی برای ارائه تبلیغات برای محصولات، خدمات، رویدادها و فروش هستند. ازآنجایی‌که صفحه‌های چندرسانه‌ای علاوه بر گرافیک‌های چرخشی، از ویدئو و انیمیشن استفاده می‌کنند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند محتوای تابلوهای دیجیتالی حاوی تبلیغات ثابت، نمایش محصول یا توصیفات ویدیویی را در خود جای دهند.

خرده‌فروشی ها یکی از رایج‌ترین مکان‌هایی است که در آن تابلوهای دیجیتال را می‌بینید. ارائه خدمات درحالی‌که منوهای کاغذی یا نمایشگرهای ثابت هنوز رایج هستند! کسب‌وکارها می‌توانند خدمات ارائه‌شده خود را هنرمندانه در نمایشگرهای دیجیتال فهرست کنند. با تابلوهای دیجیتال، رستوران‌ها، سالن ها، تعمیرگاه‌های خودرو و استودیوهای تناسب‌اندام می‌توانند محتوا و اطلاعات چرخشی را روی دیوارها، پنجره‌ها یا یک صفحه دیجیتال خیره‌کننده ارائه دهند.

ساینیج دیجیتال صرفاً یک روش تبلیغاتی نیست. شما می‌توانید با محتوای حاوی نقل‌قول‌های معروف به مشتریان بالقوه خودآگاهی و بین دهید. همچنین سرگرم و الهام‌بخش باشید. با نقل‌قول‌های الهام‌بخش، می‌توانید ساینیج دیجیتال خود را جذاب‌تر کنید - که فوراً روحیه بازدیدکنندگان شمارا بالا می‌برد. سازمان‌هایی مانند سالن‌های ورزشی، موسسات سلامت و تندرستی و دفاتر باز می‌توانند از نقل‌قول‌های الهام‌بخش برای افزایش بهره‌وری و ایجاد محیطی دلپذیر استفاده کنند.

فرم ها و بازی‌های تعاملی: چه کسی گفته است که صفحه‌نمایش‌های دیجیتال فقط برای نمایش اطلاعات خاص باید به دیوار محدود شود؟ به کاربران اجازه کنترل و تعامل با آن‌ها را بدهید. با تابلوهای دیجیتال تعاملی، کاربران می‌توانند محتوا را انتخاب کنند، بازی کنند و حتی در خبرنامه‌های ایمیل مشترک شوند. به‌این‌ترتیب، می‌توانید اطلاعات کلیدی (که می‌توانید برای بازاریابی خود از آن‌ها استفاده کنید) از مهمانان جمع‌آوری کنید.sample of digitalsignage photo 1

جریان‌ها و اخبار رسانه‌های اجتماعی با تابلوهای دیجیتال یکپارچه رسانه‌های اجتماعی، دنیای آنلاین را وارد دفتر کنید. صفحه‌ها را با فیدهای فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام خود همگام‌سازی کنید و اشاره‌های هشتگ‌ها را هنرمندانه تنظیم کنید تا برند خود را به دنیای واقعی سوق دهید. طرفداران فرصتی برای مشاهده مشارکت آن‌ها در زمان واقعی پیدا می‌کنند و محتوای شما به منبع اطلاعاتی مورد استقبال تبدیل می‌شود.

به‌جای ارسال ایمیل یا یادداشت‌های کاغذی، می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را از طریق صفحه‌نمایش‌های دیجیتال نصب‌شده در محل‌های کارمندان ازجمله سالن‌ها و اتاق‌های استراحت به اشتراک بگذارید. این نه‌تنها سریع و کارآمد است، بلکه ارتباطات و روحیه محل کار را بهبود می‌بخشد. در مقایسه با اسناد پرمتن، افراد تمایل بیشتری به محتوای جذاب و مبتنی بر بصری دارند.

از محتوای دیجیتال می‌توان برای ایجاد تقویم‌هایی استفاده کرد که برنامه‌های رویداد یا کاری و همچنین زمان‌های قرارهای آینده را به اشتراک بگذارند. این باعث می‌شود بازدیدکنندگان در مورد فعالیت‌های روزانه مطلع شوند و درعین‌حال در زمان کارکنان شما که قبلاً صرف سؤالات فیلدینگ کرده‌اند صرفه‌جویی می‌کند.

نقشه‌ها: بسیاری از سازمان‌های بزرگ نقشه‌های ثابتی دارند که افراد را به مقصد هدایت می‌کند. با این حال، این نقشه‌ها انعطاف‌پذیری مطلوبی را ارائه نمی‌دهند. آن‌ها باید هر زمان که تغییرات ایجاد می‌شود به‌روز شوند و دوباره منتشر شوند و فقط اطلاعات ثابت و استانداردشده را به بازدیدکنندگان ارائه دهند. نقشه‌های دیجیتال راهیابی قابل اعتماد، همه کاره و مقرون‌به‌صرفه هستند. می‌توانید نقشه‌های خود را در زمان واقعی به‌روزرسانی کنید و از ابزارهای تعاملی استفاده کنید که دستورالعمل‌های سفارشی‌شده را بر اساس ورودی مشتری ارائه می‌دهند.

 دایرکتوری ها محتوای دیجیتال ساینیج یک منبع ضروری برای هر سازمان مدرن است. علاوه بر کمک به مردم برای یافتن راه خود، دایرکتوری ها همچنین دسترسی به آنچه را که نیاز دارند را برای آنها آسان می‌کند. گنجاندن دایرکتوری در صفحه‌نمایش راهی باورنکردنی برای متراکم کردن دایرکتوری های دیواری بزرگ است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند که هر آنچه را که نیاز دارند به سرعت و با حداقل استرس دریافت کنند. با دایرکتوری های دیجیتال، کاربران برای یافتن پزشک یا مطب نیازی به تلاش ندارند. تنها چیزی که آن‌ها نیاز دارند این است که یک نام وارد کنند، گزینه‌های خود را فیلتر کنند و فقط اطلاعات خاصی را که می‌خواهند دریافت کنند.

با این حال، اگر استراتژی ارتباطی قابل اعتمادی ندارید، این می تواند بسیار دشوار باشد. با کمک محتوای دیجیتال ساینیج، می‌توانید یک طرح جامع ارتباطی اضطراری ایجاد کنید و اطلاعات را بر روی صفحه‌های مختلف در سرتاسر مرکز خود به‌روزرسانی کنید. پیام های ایمنی و اضطراری مهم به‌سادگی و به طور موثر توزیع می‌شوند.

 چگونه یک راه حل دیجیتال ساینیج پیدا کنیم؟ اگر علاقه‌مند به پیاده‌سازی دیجیتال ساینیج هستید، ابتدا باید چند سوال را در نظر بگیرید: چند صفحه‌نمایش می‌خواهید نصب کنید؟ چه نوع محتوایی را نمایش خواهید داد؟ بودجه شما چقدر است؟ هنگامی که برای شروع آماده هستید، چندین زمینه وجود دارد که باید برای شروع پروژه خود کاوش کنید: نصب: شریک نصب شما یک بررسی سایت انجام می‌دهد و تا مرحله نهایی با شما خواهد بود. سخت افزار: این شامل صفحه‌نمایش، پایه ها، سیم‌کشی و سایر موارد پشتیبانی می‌شود. نرم افزار: برای پخش‌کننده رسانه، سیستم مدیریت محتوا (CMS) و مدیریت دستگاه شما. شبکه: چگونه ساینیج دیجیتال شما به سیستم های دیگر شما متصل می‌شود، از جمله از طریق Wi-Fi یا خطوط سخت. محتوای دیجیتال: این شامل مواردی است که واقعاً روی صفحه‌نمایش شما نمایش داده می شود.

 

پروژه‌های دیجیتال ساینیج باید توسط افراد حرفه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا شوند، به خصوص اگر پروژه شما دارای دامنه پیچیده‌ای باشد. یک نصاب یا همکار حرفه‌ای می‌تواند امکان‌سنجی اهداف شما را شناسایی کند، فناوری مناسب را پیشنهاد کند و از راه‌اندازی مناسب اطمینان حاصل کند.

فراتر از انتخاب سخت‌افزار مناسب، مانند صفحه‌نمایش عالی و سیستم‌های نصب، به ابزارهای نرم‌افزاری برای نشان دادن محتوای خود نیاز دارید. سیستم مدیریت محتوا (CMS) یکی از ساده ترین ابزارهایی است که می‌توانید برای سازماندهی و ارائه محتوای خود از آن استفاده کنید. WordPress، Squarespace و Wix سی ام اس معروفی هستند؛ برای ارائه محتوا می‌توان از این سی ام اس ها استفاده کرد. همچنین محدوده شبکه نمایش خود را در نظر بگیرید. برای پروژه‌هایی که دارای نمایشگرهای متعدد در چندین مکان هستند، یک سیستم نرم افزاری مدیریت دستگاه به شما امکان کنترل شبکه خود را از راه دور می‌دهد.

 نکته‌ای در مورد هزینه‌ها بسیاری از کسب‌وکارها با فرض گران‌قیمت بودن، از استفاده از ساینیج دیجیتال اجتناب می‌کنند، اما پیشرفت‌های فناوری هزینه‌های راه‌حل‌هایی مانند دیوارهای ویدئویی LED بزرگ را کاهش داده است و آن‌ها را برای بسیاری از مشاغل قابل دسترس کرده است.

علامت دیجیتال: خط پایین ساینیج دیجیتال کاربردهای متعددی برای مشاغل دارد، از بازاریابی گرفته تا روحیه و نقشه‌ها. با ساینیج دیجیتال، شما این قدرت رادارید که پیام خود را به شیوه ای زنده، سرگرم‌کننده و فریبنده منتقل کنید. اگر به دنبال راه‌هایی برای شروع پیام های بازاریابی خود، انرژی بخشیدن به تیم خود یا برجسته شدن در هر فضایی بوده اید، به تابلوهای دیجیتال از اولین گزینه هایتان است.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.