طراحی و ساخت سازه‌های تابلو تبلیغاتی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برای نصب تابلو تبلیغاتی ابتدا باید بستر مناسب برای قرارگیری تابلو تبلیغاتی مهیا شود. برای این امر نیاز به آهن‌کشی و گاهی بتون‌ریزی، قرار دادن ستون‌های فلزی یا بتونی و ... هست. به این امر اصطلاحاً سازه تابلو تبلیغاتی گفته می‌شود. برخی از تابلوسازان به دلیل نداشتن نیرو یا تجهیزات یا تجربه کافی توانایی ایجاد سازه را ندارند. و نیاز دارند که مجموعه یا شخص دیگری این امور را انجام دهد؛ کسانی که هم با تابلو تبلیغاتی آشنایی داشته باشند و هم توانایی ایجاد سازه‌های مقاوم و قدرتمند داشته باشند.

نکته دیگری که در ساخت سازه‌های تابلو تبلیغاتی مهم است این هست که قسمت‌های مختلف تابلو تبلیغاتی برای عملیات تعمیر و نگهداری و سرویس قابل‌دسترسی باشد. همچنین در برخی از موارد ممکن است نیاز شود تا آنتن یا رادیو جهت دریافت اینترنت بر روی تابلو نصب گردد. این مورد درباره تابلوهای تبلیغاتی برگ صدق می‌کند. تعمیرکار تابلو باید بتواند در صورت نیاز به‌راحتی از تابلو بالا رفته و آن را تعمیر کند. برای این مورد پله‌هایی در قسمت بدنه تابلو تعبیه می‌شود تا تعمیرکاران به‌راحتی بتوانند از تابلو بالا روند.

همان‌طور که در تصاویر زیر می‌بینید بخشی که در بخشی از بدنه تابلو آهن‌هایی به‌صورت پله جوشکاری شده است تا نصاب و تعمیرکارها بتواند از آن بالا رود.

photo of tabloravanled.com14010108 3

photo of tabloravanled.com14010108 5

مجموعه تابلوسازی مکاترونیک با توانایی ایجاد سازه‌های موردنیاز تابلو تبلیغاتی از ابعاد کوچک تا بسیار بزرگ، توانایی ساخت سازه برای همه انواع تابلو تبلیغاتی را دارد. سازه‌های ما کاملاً مقاوم در برابر حوادث طبیعی هستند و به‌راحتی تا سال‌ها وزن تابلو تبلیغاتی را تحمل می‌کنند.

برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.