محبوب‌ترین رنگ در تابلوهای تبلیغاتی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هر کارشناس بازاریابی و تبلیغاتی باید اهمیت استفاده از رنگ‌ها و تأثیر آن را بداند. اما محبوب‌ترین رنگ برای بازاریابی و تبلیغات کدام است؟ پاسخ این است: قرمز. قرمزرنگ قدرت است. توجه مردم را به خود جلب می‌کند و آن را حفظ می‌کند، به همین دلیل است که محبوب‌ترین رنگ برای بازاریابی است. ازاین‌رو در تابلوهای تبلیغاتی نیز از رنگ قرمز بسیار استفاده می‌شود و این رنگ جایگاه ثابت و ویژه‌ای در این تابلوها دارد.

نکته مهم این هست که در تابلوهای تبلیغاتی از رنگ‌های متضاد بالا استفاده کنید؛ رنگ‌های تند و بسیار متضاد به شما کمک می‌کند که موردتوجه قرار بگیرید. رنگ‌های نرم و ملایم ممکن است در مجلات شیک به‌خوبی کار کنند، اما در تبلیغات در فضای باز خوب عمل نمی‌کنند. وقتی صحبت از رنگ و طراحی بیلبورد به میان می‌آید، پررنگ قطعاً زیباست.

 

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.