مدیریت روشنایی در تابلو ال ای دی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از آپشن هایی که می‌توان به تابلو ال ای دی اضافه کرد، مدیریت روشنایی و عملکرد تابلو است. برای مثال برخی از تابلوهای ال ای دی خصوصیت چشمک‌زن دارند. با استفاده از راهکارهایی می‌توان خصوصیت چشمک‌زن این تابلوها را سریع‌تر یا کندتر کرد. همچنین می‌توان نور تابلو را کم‌وزیاد کرد. در تابلوهای روان با قرار دادن حس‌گر نور در داخل تابلو می‌توان تنظیم کرد که در روز نور تابلو زیاد شود تا قابل‌دیدن باشد و در شب‌ها نور تابلو کمتر شود. همچنین ممکن است در برخی موارد روشن بودن تابلویی در ساعات مشخص لزومی نداشته باشد. در این صورت تابلو می‌تواند در زمان‌های مشخصی خاموش شود و مجدداً در زمان تعیین‌شده روشن گردد.

البته راهکارها و امکانات ذکرشده به‌صورت پیش‌فرض روی تابلو وجود ندارد و در صورت نیاز مشتری آپشن ها قابل اضافه شدن می‌باشند.

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.