مشکل فروش تابلوهای تبلیغاتی کارکرده و استوک به جای تابلوهای نو

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

متأسفانه برخی از افراد که نمی‌توان آن‌ها را همکار نامید اقدام به فروش تابلوهای تبلیغاتی دست‌دوم و کارکرده به‌جای تابلوهای نو می‌کنند. این افراد تابلوهای استوک و دست‌دوم را باقیمت‌های بسیار پایین خریداری کرده و با تغییرات ظاهری و تعویض برخی قطعات آن‌ها را تابلوهای نو معرفی می‌کنند و به مشتریان ناآگاه می‌فروشند. اما چطور می‌توان این مورد را تشخیص داد و مشتری چطور می‌تواند تفاوت تابلو نو و دست‌دوم را متوجه شود؟

واقعیت این هست که مشتریان تابلو تبلیغاتی نمی‌توانند تابلوهای نو و دست‌دوم را تشخیص دهند. به‌خصوص که برخی افراد با روش‌های حرفه‌ای طوری تابلو کارکرده را بازسازی می‌کنند که خریدار ناشی توان تشخیص دست‌دوم بودن آن را نداشته باشد. اما تشخیص این امر توسط تابلوسازان حرفه‌ای و باتجربه امکان‌پذیر است. ازاین‌رو مشتریان همواره باید سعی کنند که از فروشندگان معتبر خریداری کنند و یا هنگام خرید از تابلوسازان حرفه‌ای مشورت بگیرند. همچنین تابلو را حداقل با گارانتی یک‌ساله خریداری نمایید.

 

 

 

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.