مقرون به صرفه بودن خرید تابلو تبلیغاتی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آیا استفاده از تابلو تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه است؟

این سؤالی هست که ذهن بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک را به خود مشغول کرده است. اما چرا می‌گوییم صاحبان کسب‌وکارهای کوچک؟ زیرا صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ لزوم انجام تبلیغات را درک می‌کنند. کسب‌وکارهای بزرگ می‌دانند که هزینه تبلیغات به‌صورت سود تصاعدی به سمت آنها باز خواهد گشت. این مدیران در بیشتر موارد بدون درنظرگرفتن مسائل مالی اقدام به خرید و استفاده از تابلو تبلیغاتی می‌کنند.

اما برخی از کسب‌وکارهای کوچک در مورد مقرون‌به‌صرفه بودن استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مردد هستند. البته تردید این کسب‌وکارها شاید امر درستی باشد. برای مثال شخصی را در نظر بگیرید که کسب و کاره تازه‌ای را راه‌اندازی کرده است. در نظر بگیرید که این شخص برای کار خود مغازه‌ای را نیز اجاره کرده باشد. این شخصی ممکن است در ابتدای کار نسبت به موفقیت کسب‌وکار خود مردد باشد و یا هزینه کافی برای خرید تابلو تبلیغاتی نداشته باشد. همچنین مغازه شخص به‌صورت اجاره‌ای هست و در صورت خرید تابلو برای مغازه این تابلو را باید بازکرده و در مغازه جدید نصب کند.

و یا شخصی را در نظر بگیرد که در آمد کافی از محل کسب‌وکار خود نداشته باشد. حتی ممکن است به دلیل شرایط محیطی خرید و نصب تابلوهای تبلیغاتی تغییر خاص و محسوسی در شرایط کسب‌وکار و فروش محصولات و خدمات نداشته باشد. اینها همه دغدغه‌هایی هست که ممکن است کسب‌وکارهای نوپا و کوچک داشته باشند.

پیشنهاد ما به کسب‌وکارهای کوچک و اجاره‌ای این هست که از تابلوهای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و متحرک استفاده کنند. البته این مورد را هم صادقانه بگوییم که برخی از روش‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک و با در آمد کم ممکن است مؤثرتر از استفاده از تابلوهای تبلیغاتی باشد.

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.