نصب تابلو تبلیغاتی در مراکز خرید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

امروزه مراکز خرید به تعدادی زیادی مغازه یا پاساژ که در داخل یک یا چند ساختمان قرار دارند گفته می‌شود. مراکز خرید جایگزین بازارهای سنتی قدیمی شده‌اند. این مراکز خرید دارای ساختار مدرن هستند. نورپردازی‌هایی مختلف، استفاده از تجهیزات و تزئینات لوکس از خصوصیات این مراکز است.

با توجه به اینکه مراکز خرید، مراکزی لوکس و مدرن هستند، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی بر زیبایی مغازه و فروش تأثیر مستقیم دارد. بسیار مهم است که مشتری در میان انبوه مغازه‌ها و طبقات، مغازه شمارا برای بازدید و خرید انتخاب کند؛ تابلو تبلیغاتی مناسب کمک می‌کند که به این هدف برسید.

 در مراکز خرید انواع تابلوها و بیلبوردهای تبلیغات استفاده می‌شوند. تابلوهای تبلیغاتی مورداستفاده در مراکز خرید از نوع indoor هستند. مغازه‌ها و اصناف فعال در این مراکز بر اساس نیاز خود اقدام به سفارش و استفاده از تابلو تبلیغاتی می‌کنند. در برخی موارد نیز مدیریت مرکز خرید با استفاده از هزینه جمعه اقدام به نصب بیلبوردهایی در داخل یا بیرون از مراکز خرید می‌کند.

تابلو تبلیغاتی مراکز خرید

تابلوهای تبلیغاتی مراکز خرید نمایشگرهای تبلیغاتی هستند که در داخل مراکز خرید قرار می‌گیرند که شامل دیوراماهای سنتی و دیجیتالی با نور پس‌زمینه و بنرهای آویزان شده است. (دیوراماهای دارای نور پس‌زمینه به‌عنوان نمایشگر فهرست نیز شناخته می‌شوند زیرا معمولاً در پشت فهرست‌ها قرار می‌گیرند

در مراکز خرید با استفاده از نمایشگرهای ثابت/چاپی و دیجیتالی، راه بسیار خوبی برای افزایش نوردهی است. نرخ‌های تبلیغات مراکز خرید برای تابلوهای مراکز خرید آن‌قدر رقابتی است که بسیاری از شرکت‌ها برای افزایش دانش در مورد محصول یا خدمات خود، تبلیغات مراکز خرید را اجاره می‌کنند. درواقع، این شرکت‌ها از ایده‌های تبلیغاتی بزرگ در پوسترها برای اطلاع‌رسانی به مخاطبان خود در مورد پیامشان استفاده می‌کنند. تبلیغات ممکن است در مراکز خرید تحت مالکیت یا مدیریت شرکت‌های زیر موجود باشد:

چه نوع تابلو تبلیغاتی در مراکز خرید استفاده کنیم؟

با توجه به لوکس و مدرن بودن مراکز خرید باید از تابلوهای تبلیغاتی باکیفیت در این مراکز استفاده کنید؛ همچنین مغازه‌ها و دفترهای فعال در این مراکز معمولاً در اختیار افراد متمول و سرمایه‌داری هستند. این افراد رقابت زیادی در امر تبلیغات و بازاریابی باهم دارند. استفاده و نصب تابلوهای تبلیغاتی بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت می‌تواند اعتبار کسب‌وکار شمارا زیر سؤال ببرد.

ما پیشنهاد می‌کنیم که از تابلوهای ال ای دی باکیفیت، تابلوهای دیجیتال و تلویزیون شهری در این مراکز خرید استفاده شود. تصاویر متحرک و کلیپ‌های تصویری گزینه ایده الی برای استفاده در این مراکز خرید هستند. تابلوهای ذکرشده قابلیت نمایش کلیپ‌های تصویری و تصاویر به‌صورت روان رادارند.

نصب و تعمیر تابلو تبلیغاتی در مراکز خرید تهران

در تهران نیز مراکز خرید فراوانی وجود دارند. مرکز خرید کوروش، مرکز خرید پالادیوم و ده‌ها مرکز خرید دیگر در پایتخت ایران فعالیت دارند. مرکز تابلوسازی مکاترونیک تابه‌حال ده‌ها تابلو تبلیغاتی برای مراکز خرید مختلف تولید و نصب‌کرده است. ما در کنار فروش تابلوهای تبلیغاتی به مراکز خرید خدمات تعمیر و سرویس این تابلوها را نیز انجام می‌دهیم.

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.