نمایش زنده رویدادها در تلویزیون شهری

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تلویزیون‌های شهری مدرن قابلیت منحصربه‌فرد دیگری نیز دارند. این تلویزیون‌ها می‌توانند وقایع و رویدادها را به‌صورت زنده در این تلویزیون‌ها نمایش داد. درواقع به‌راحتی می‌توان پیام‌ها و اطلاعاتی بر اساس محرک‌هایی مانند روز، آب‌وهوا زمان، روز، آب‌وهوا یا امتیازات ورزشی نمایش داد.

تلویزیون‌های شهری مدرن تبلیغاتی با خلاقیت و تأثیرگذاری بالا ارائه می‌دهند که مطمئناً باعث شگفتی، هیجان، لذت و ارتباط با مخاطبان هدف شما می‌شود.

تلویزیون‌های شهری جلوه و تأثیرگذاری بالا ارائه می‌دهند که مطمئناً باعث شگفتی، هیجان، لذت و ارتباط با مخاطبان هدف شما می‌شود.

 هزینه‌ها و قیمت بیلبوردهای دیجیتال (تلویزیون شهری) از فروشنده‌ای به فروشنده دیگر متفاوت است. بااین‌حال ممکن است یک کسب‌وکار در درازمدت چند بار نیاز به تغییر داشته باشد، ازاین‌رو ممکن تلویزیون‌های شهری هزینه کمتری نسبت به تابلوهای تبلیغاتی ثابت داشته باشند (به دلیل راحتی و بی هزینه بودن تغییرات در اطلاعات تلویزیون‌های شهری). تلویزیون‌های شهری به برندها این فرصت را می‌دهند که در کمپین‌های خود بسیار خلاق باشند زیرا می‌توانند ویدیو، تصاویر متحرک یا پخش زنده را نمایش دهند. نمونه‌ای از برندهایی که به‌طور خلاقانه از تلویزیون‌های شهری مدرن استفاده می‌کنند، کمپین تشخیص خودروی پورشه بود که در آن بیلبورد، خودروهای پورشه را شناسایی می‌کرد و پیامی پویا برای جلب‌توجه نه‌تنها مالک، بلکه همه رانندگان دیگر در اطراف نشان می‌داد.

تصمیم وقتی نوبت به انتخاب بین بیلبوردهای سنتی و تلویزیون‌های شهری دیجیتال می‌رسد، کمپین و اهداف شما عامل اصلی است که در تصمیم‌گیری نهایی نقش دارد. به‌عنوان‌مثال، کمپین تشخیص خودروی پورشه روشی نوآورانه بود تا به مصرف‌کننده عادی نشان دهد که شرکتی پیشرو در پیشرفت‌های فناوری و نوآوری است. استفاده از بیلبورد دیجیتال یا تلویزیون شهری راه مناسبی برای انتقال چنین پیامی بود. به‌طور مشابه، United Cooling، یک شرکت کوچک‌تر در مقایسه با پورشه، توانست به‌طور مؤثر پیام‌های خود را ارسال کند و توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

تلویزیون شهری یا تابلو تبلیغاتی ثابت؟

هر دو نوع تابلو تبلیغاتی ثابت و تلویزیون شهری هرکدام مزایای خاص خود رادارند. بهترین راه برای انتخاب بین این دو، ارزیابی دقیق اهداف و اینکه چه چیزی برای کمپین بازاریابی و استراتژی در زمان حال و آینده مناسب هست. بودجه و میزان هزینه‌ای که برای تابلو تبلیغاتی اختصاص داده‌اید نیز نکته مهمی است که قطعاً باید به آن توجه داشت. همچنین مهم است که با یک آژانس بازاریابی حرفه‌ای در این مورد مشورت کنید.

 

 


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.