وزش بادهای شدید در تهران در روزهای اخیر ئ تأثیر آن بر تابلوهای تبلیغاتی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در روزهای اخیر شاهد وزش بادهای شدیدی در تهران بوده‌ایم. این امر باعث بروز خسارت بر تعدادی تابلو تبلیغاتی شده است. هرچند آسیب دیدن تابلو تبلیغاتی در اثر وزش باد امری اجتناب‌ناپذیر است، اما با رعایت مواردی می‌توان امکان ایجاد خسارت مادی و جانی را تا حدودی کاهش داد.

نصب صحیح و اصولی تابلو تبلیغاتی و ساختار مناسب تابلو تبلیغاتی از مواردی هستند که امکان ایجاد خسارت بر تابلو تبلیغاتی را به‌شدت کاهش می‌دهند. گزینه دیگر نصب تابلو در محل مناسب است. هنگام انتخاب محل نصب حتماً احتمال شکستن و افتادن اشیاء کنار تابلو را مدنظر داشته باشید.


مقالات و مطالب تابلوسازی

خبرنامه

با تابلوسازی مکاترونیک همراه باشید.

در صنعت تابلوسازی علاوه براینکه شرکت تابلوساز باید بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی تولید کند باید به صورت پایه ای با اصول و روش های بازاریابی آشنا باشد زیرا که تابلوسازی خود امری تبلیغاتی محصوب می شود و زیرمجموعه ای از صنعت تبلیغات است.ما علاوه بر ساخت تابلوهایی با کیفیت و بی نقص برای مشتریان ارزشمند خود همواره در هنگام خرید مشتری مشاوره هایی درزمینه  استفاده بهینه و حداکثری از تابلوتبلیغاتی  در امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید به مشتریان خود ارائه می دهیم.